اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 7:55   |   کد مطلب: 16877
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: نیاز مبرم مردم به استفاده از مجتمع های خدماتی رفاهی برای اقامه فریضه نماز و رفع نیازهای حین سفر دقت و همت مضاعف بر نظارت را از سوی مسوولین می طلبد.
آغاز طرح نظارت بر نمازخانه های محورهای مواصلاتی همدان

به گزارش صبح الوند، نصرت الله حیدری در جلسه نظارت بر وضعیت نمازخانه های محورهای مواصلاتی استان که در آستانه ایام نوروز 95 تشکیل شد، اظهار داشت: رسيدگي به نمازخانه هاي بين راهي از وظايف شرعي و اداري است .

وی ضمن بیان اهمیت مباحثی چون نماز، حجاب و مقوله امر به معروف و نهی از منکر گفت:  با توجه به پیش روی بودن تعطیلات نوروزی یکی از مباحث مهمی که جزء وظایف شرعی و اداری ما محسوب می شود نماز و رسیدگی به نمازخانه های تحت نظارت است .

حیدری اظهار کرد: جامعه ای پیشرو است که دارای پیشینه قوی فرهنگی باشد و امکانات رفاهی وقتی دارای ارزش است که جامعه متعالی بوده و این امکانات در جهت زندگی بهتر او باشد .

وی در ادامه با توجه به اینکه نماز نگهدارنده انسان از خطاها و بدیها است، افزود: توقف اتوبوس ها هنگام نماز و توجه به این فریضه عبادی خود تحکیم کننده مباحث دینی ماست.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان نماز را عاملی پیشگیرانه از بدی ها دانست و گفت: به جا آوردن نماز حتی در حد احیا و ادای فریضه مطلوب و مباحث معنوی و لذت بخش بودن این نشانه بندگی را در پی خواهد داشت.چپ

وی اظهار کرد: 21 مجتمع خدماتی رفاهی تحت نظارت این اداره کل در ایام نوروز به مردم و مسافرین خدمات رسانی را خواهند داشت .

حیدری نظارت بر این اماکن را از اهم وظایف این اداره کل و سایر ادارات مرتبط با تاسیسات بین راهی دانست و بر لزوم بازرسی قبل از شروع تعطیلات از سوی این اداره کل و سایر اعضاء بازرسی از نمازخانه های واقع در محورهای مواصلاتی تاکید کرد .

وی همچنین ضمن آرزوی سفری خوش برای همه ،  از مردم خوب استان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص وضعیت نماز خانه های بین راهی به شماره پیام کوتاه 3000811811روابط عمومی این اداره کل  ارسال نمایند . 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان