اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. اسفند 1394 - 10:58   |   کد مطلب: 17139
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز برخی مسئولان استان به جای تجلیل از حضور باشکوه مردم در انتخابات و پرداختن به مشکلات جامعه، مباحثی چون "راه نیافتن تندروها به مجلس" را در جلسات خود، مطرح می کنند که با فرمایشات رهبر معظم انقلاب فاصله دارد.

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره سردار شهید «حسن ترک»، شهید شاخص استان همدان در سال 94 افزود: این افراد به جای تجلیل از حماسه 7 اسفند، تنها گفتار را پیشه خود ساخته اند و چرا به جای این حرف ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی، برطرف کردن مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری کاری نمی کنند؟

وی تصریح کرد: افرادی که بحث تندروها را مطرح می کنند بدانند تندروها کسانی هستند که مورد تایید مقام عظمای ولایت و نیروهای متدین و انقلابی هستند و اصلاح طلبان آمریکایی از آن ها وحشت دارند.

ابوحمزه بیان کرد: مسئولان استان بدانند تندروها کسانی هستند که آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیست ها از آن ها وحشت دارند.

وی اعلام کرد: برخی افراد، این ها را نمی فهمند، نمی دانند و نمی خواهند بدانند؛ مسئله این است.

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به حضور 63 درصدی مردم در انتخابات 7 اسفند گفت: گناه مردم استان همدان چیست؟ گناهشان این است که یکپارچه در انتخابات حضور پیدا کرده و به نیروهای ارزشی، مومن، متدین و انقلابی رای دادند؟ جرم مردم این است که در مجلس خبرگان و شورای اسلامی، انسانهای ارزشی و اصولگرا را انتخاب کردند؟ گناهشان این است که گوش به صحبت امام و ولی حقشان دادند؟

ابوحمزه با اظهار تاسف از موضع گیری برخی مسئولان استان ادامه داد: برخی ها نمی خواهند واقعیت انقلاب را بپذیرند و به انتخاب مردم دقت نمی کنند؛ در استان همدان از تقدیر و تجلیل از مردم طفره می روند و در برخی شهرهای دیگر از حضور تقدیر  می کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن ها که با افتخار در جلساتشان می گویند "خوب شد تندروها به مجلس راه پیدا نکردند"؛ بدانند افرادی که آن ها شما را تندرو می دانید؛ نیروهای ارزشی، ولایی و متدین هستند که وقتی رای نیاوردند؛ نجیبانه آمده و تمکین کردند، اما آن ها که در سال 88 رای نیاوردند به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نانجیبانه در برابر انقلاب و اسلام ایستادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری اظهار کرد: ایشان فرمودند شان آیت‌ا... یزدی و مصباح بالاتر از مجلس خبرگان رهبری است و حضور نداشتن آن ها برای خبرگان رهبری مایه خسارت است حال چرا باید برخی مسئولان استان همدان، حرف های بی ربط به زبان آورند و فکر کنند کسی متوجه نمی شود؟

ابوحمزه گفت: آن هایی که این موضوعات و حرف های بی اساس را در جلسات و نشست های خود مطرح می کنند؛ بدانند هر کسی بخواهد در این استان در برابر نیروهای ارزشی، خانواده های شهدا، ایثارگران و ولایت مطلقه فقیه بایستد؛ همه مردم متدین و انقلابی و ولایی با تمام توان در برابر آن ها خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: مردم همدان 8 هزار شهید در دفاع مقدس و 8 شهید مدافع حرم تاکنون تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند؛ آیا این ها را می بینند یا نمی بینند؟ آیا می دانند یا نمی دانند و اگر نمی فهمند؛ جای تاسف است که پس از گذشت 27 سال از دفاع مقدس هنوز جایگاه شهید و شهادت را نمی دانند.

ابوحمزه گفت: این افراد هنوز نمی دانند که شهدای مدافع حرم برای چه سینه خود را سپر می کنند و برای چه حبیب سپاه در 65 سالگی سینه خودرا سپر کرد و شهید شد.

وی خطاب به مسئولان ارشد استان همدان تصریح کرد: الان زمان دفاع از ارزش هاست نه ضد ارزش ها و به جای زیر سئوال بردن مردم باید از آن ها تقدیر و تجلیل کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: از خدا می خواهیم این افراد بدفهم را هدایت کرده و در مسیری قرار دهد تا جایگاه و نقش شهید و شهادت را درک کنند.

 

 

سخنان رهبری منشور حرکت مجلس و خبرگان است

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان گفت: همه مسئولان کشور و مردم در هر شان اجتماعی باید به این بیانات توجه کنند، چرا که این بیانات به نوعی منشور حرکت مجلس شورای اسلامی و خبرگان و حرکت و مشی امت اسلامی برای سال های آینده است و اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه بدهیم باید به فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری دقت داشته باشیم.

وی، نکته اول بیانات مقام معظم رهبری را اولویت قرار دادن کارها توسط مسئولان دانست و گفت: چون کارها زیاد است و امکان انجام تمام امور نیست مسئولان باید در انجام کارها اولویت داشته باشند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، این اولویت ها به ترتیب اقتصاد مقاومتی، جهش علمی و مصون سازی فرهنگی کشور است و همه کسانی که در نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف فعالیت می کنند باید این 3 اولویت را در دستور کار خودشان قرار دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: نکته بعدی که بسیار اساسی و خطاب به همه کسانی که در دل در گرو ارزشهای اسلامی دارند؛ است و هم اکنون در جامعه ما مسئولان و قشر های مختلف مردم پیش از همه به آن نیاز دارد؛ این است که باید توجه کنیم انقلابی بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل بکنیم.

 

هشت هزار شهید استان همه شهدای شاخصند

ابوحمزه درخصوص شهدای شاخص استان همدان نیز گفت: تصاویر نورانی این شهدا که همه جا را زینت بخشیده و آمیختگی آنها با شهدای مدافع حرم، بار دیگر عطر دل‌انگیز شهدا را در شهر شهیدپرور همدان پراکند.

وی با بیان اینکه 8 هزار شهید استان همه شهدای شاخص هستند، افزود: شهدا الگوهایی هستند که راه و هدف را برای جامعه مشخص کرده و همانند ستارگانی هستند که در زمین نورافشانی کرده و ما از آن ها استفاده می کنیم تا راه را گم نکنیم.

ابوحمزه افزود: بنابراین طبیعی است در یک سال نمی شود همه این عزیزان را به عنوان شاخص معرفی کرد و هر سال، تعدادی از این عزیزان در شهرستان های مختلف مشخص و مطرح می شوند و هیچ تفاوتی بین هیچ یک از شهدا نیست.

وی ادامه داد: همه شهدا به فوز عظمای الهی رسیده و مدال قبولی را دریافت کرده اند و حضور جانبازان نیز برای است که جامعه، فرهنگ شهید و شهادت را فراموش نکند.

ابوحمزه، توفیقات نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و گفت: امروز تعدادی از شناسنامه شهدا تقدیم خانواده های معزز و گرانقدر آن ها می شود و شناسنامه شهید تنها این برگه ها نیست؛ شناسنامه شهید در قلب 80 میلیون مردم ایران اسلامی درج و ثبت شده است.

وی افزود: کار نمادینی که امروز انجام می شود؛ توفیقی است که خداوند به برکت خون شهیدان به ما عطا کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان