اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. اسفند 1394 - 20:36   |   کد مطلب: 17152
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که تصاویر شخصی شهروند همدانی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود، خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، سرهنگ امینی افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی وی در یکی از  شبکه های اجتماعی تحت موبایل و خدشه دار شدن حیثیت وی، موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت:در بررسی های انجام شده مشخص شد فردی ناشناس با ساختن پروفایلی با نامی غیر متعارف تصاویر شاکی پرونده را به اشتراک گذاشته است والفاظی بسیار رکیک به آن نسبت داده است، بنابر اظهارات خود شاکی شخص ناشناس تصاویر زیادی را  از وی در اختیار دارد و تصویر پروفایل را هر روز تغییر می دهد.

رئیس پلیس فتا بیان کرد: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی،فردی با هویت معلوم شناسایی و پس از اخذ دستور از مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم ابتدا هرگونه ارتباط خود را با قضیه انکار ولی در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد که قبلا با شاکی دوست بوده و عکس های یادگاری بسیاری با هم داشته اند و انگیزه خود را انتقام گیری پس از برهم زدن دوستی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان توصیه هایی به شهروندان ارائه کرد.

1-    تصاویر شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارند.

2-    گوشی تلفن همراه محل مناسبی برای ذخیره اطلاعات و تصاویر خانوادگی نیست.

3- در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را به قسمت گزارش مردمی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  یا با شماره تلفن 0812182674 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان