اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. فروردين 1395 - 12:33   |   کد مطلب: 17180
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی همه اقدام ها و عمل ها باید با نگاه داخلی باشد تا بتوانیم اقتصاد شکوفایی در کشور ایجاد کنیم.

به گزارش صبح الوند سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن فصل بهار  گفت: دشمنان ایران اسلامی از هیچ کدام از گزینه های روی میز خود به نتیجه نرسیده اند و الان به فکر جنگ اقتصادی با ایران افتاده اند.

 وی تصریح کرد: شعار" اقتصاد مقاومتی، اقتدار و عمل " که مقام معظم رهبری امسال آن را انتخاب کرده اند خنثی کننده اهداف شوم دشمن در این زمینه می باشد.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان افزود: دشمنان از هر چیزی که تلفیقی از جبهه، جهاد و شهادت باشد واهمه دارند و اقتصاد مقاومتی، مقاومت در مقابل تحریم ها است.

وی به اصل اقتصاد مقاومتی که نگاه به درون است اشاره کرد و گفت: ما خیلی از دستاوردها در صنایع نظامی و مختلف را در دوران تحریم ها به دست آوردیم چون اتکا به داخل شد و نگاه بیرونی نداشتیم چرا که تا زمانی که نگاه بیرونی داشته باشیم اقتصاد مقاومتی حاصل نمی شود.

سردار فرجی تصریح کرد: با شعارامسال می توان خیلی از مشکلات را حل کرد و م یتوانیم با اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد شکوفایی در کشور ایجاد کنیم و در تمام اقدامها و عمل ها باید نگاه داخلی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی نباید در شعار باقی بماند گفت: بحث اقتصاد مقاومتی باید در عمل اجرا شود ودر صحنه و در زندگی مردم دیده شود و مردم آنرا در سفره های خود ببینند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: در سایه اقتصاد مقاومتی می توان کارخانه ها را رونق بخشید و این امر محقق می شود چون ما سخت ترین دوران پشت سر گذاشتیم و در شرایطی که صنایع و حتی خود افراد هم در تحریم بودند ما توانستیم بهترینها را خلق کنیم ودر دنیا دیده شدیم.

 

سپاه در دوران تحریم توانست کارهای غیر ممکن را ممکن کند

وی سپاه و بسیج  را پیشگام در امر اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: سپاه و بسیج از سالهای قبل دراین راستا ، علی الخصوص  بسیج سازندگی فعالیت کرده است و شما می بینید که  در بعضی روستاها مشاغلی که بسیج  ایجاد کرده است خیلی خوب توانسته است مشکلات معیشتی افراد را حل کند.

سردار فرجی افزود: همه معترفند که سپاه در بحث های سازندگی، صنایع و... در شرایط تحریم خیلی از کارهایی که غیر ممکن بود توانست انجام دهد.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان خاطر نشان کرد: کشورهایی همچون فرانسه که در تب و تاب هستند دلشان به حال ملت ایران نسوخته است و دنبال آن هستند که جلوی پیشرفت ما را بگیرند.و فقط به فکر رونق کارخانه های خود که در دوران تحریم ایران تعطیل شده بود هستند.

وی گفت: مسئولانی که نگاه بیرونی دارند باید نگاه خود را اصلاح کنند  تا آن زحماتی که در این چند سال جهت توجه به نگاه داخل کشیده شده است هدر نرود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان