اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. فروردين 1395 - 14:32   |   کد مطلب: 17195
معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان از اسکان 10 هزار و 382 خانوار در همدان خبر داد و گفت: 40 هزار و 16 نفر تا پایان روز دوم فرودین، در همدان اسکان داده شده اند.

به گزارش صبح الوند  محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با  خبرنگار ما، ضمن تبریک سال نو گفت: جهت رفاه حال مسافران ستاد اسکان همدان از اوايل بهمن شروع به برنامه ريزي کرده است.

معاون شهردارهمدان، ضمن قدرداني صميمانه از دستگاههاي خدمات رسان در ايام نوروز گفت:در راستاي ارائه خدمات شايسته به مسافرين نوروزي با ارگانهاي دولتي و غير دولتي من جمله: نمايشگاههاي بين المللي همدان، شرکت گاز، شرکت توزيع برق، شرکت مخابرات، شرکت آب و فاضلاب ،صداوسيما،اداره اوقاف و امورخيريه، فرماندهي  انتظامي، پليس راهور، اداره ورزش و امور جوانان، فرمانداري  شهرستان همدان،دانشگاههای استان، اداره تعاون، کار و امور اجتماعي، جامعه هتل داران، آموزش و پرورش، اتاق اصناف، انجمن صنفي دفاتر و شرکت هاي خدمات مسافرتي و گردشگري، شرکت سياحتي عليصدر، دهکده تفريحي توريستي گنجنامه،آموزشکده های فنی وحرفه ای، اردوگاه ابوذر و جمعيت هلال احمر همدان همکاري تنگاتنگ و صميمانه اي داریم.

وی ادامه داد: نماینده عمده این دستگاه ها در یادمان عین القضات، ساختمان معاونت اجتماعی فرهنگی وگردشگری شهرداری همدان مستقر شده است و مسافران با مراجعه به این ستاد با توجه به درخواست آن ها  به یکی از اماکن اقامتی راهنمایی می شوند.

وی ضمن اشاره به فعالیت ستاد از 28 اسفند تا 13 فروردين افزود: در بخش شيفت بندي پرسنل شهرداري و نمایندگانی از دیگر دستگاه های خدمات رسان در این تاریخ در غالب چهار شيفت شبانه روزي از 8 صبح تا 14،از 14 تا 20،از ساعت 20 تا 2 بامداد و از 2 بامداد تا 8 صبح  برنامه ريزي حضور دارند  و 1800 نفر شيفت از همکاران و عباراتی 10 هزار و 800 نفر ساعت شیفت در 4 شیفت کاری و در هرشيفت 6 ساعته در خدمت مسافران خواهند بود و امیدواریم با همراهي و هم قدمي بتوانيم خدمات مناسبي به همشهريان و مسافرين  ارائه دهيم.

معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان از اسکان 10 هزار و 382  خانوار در همدان خبر داد و گفت: 40 هزار و 16 نفر تا پایان روز دوم فرودین 1395، در همدان اسکان داده شده اند.

بیاناتی با اشاره به حداقل و حداکثر ظرفیت پذیرش مسافر در استان در یک وعده یا در هر 24 ساعت گفت: حداقل ظرفیت اسکان در شهر همدان  16 هزار و 431 نفراست و 24 هزار و 333 نفر حداکثر ظرفیت پذیرش مسافر در شهر همدان است.

وی ادامه داد: حداقل ظرفیت در استان همدان 24 هزار و 696 نفر است و حداکثرظرفیت 37 هزار وهفتصدو 12 نفر است.

معاون شهردار همدان، گفت: مسافران نوروزی که قصد سفر به همدان را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است و تاکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان