اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. فروردين 1395 - 1:54   |   کد مطلب: 17207
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد
انجام 651 مأموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس در همدان
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به مراجعه 221 نفر طی 6 روز گذشته به کمپ‌های علوم پزشکی همدان گفت: 651 مأموریت شهری، جاده‌ای و بین مراکز درمانی نیز در بخش اورژانس انجام شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حبیب معصومی در ستاد خدمات سفر استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی از 26 اسفندماه سال گذشته در سطح استان اظهار داشت: این طرح تا 15 فروردین ماه امسال به اجرا درمی‌آید.

وی از بکارگیری 81 آمبولانس در 46 پایگاه شهری و جاده‌ای در راستای اجرای این طرح خبر داد و گفت: یک فروند بالگرد نیز برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی و مردم به کار گرفته شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با اشاره به انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی در بخش بهداشت، سلامت و محیط زیست در دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس، خاطر نشان کرد: 11 کمپ سلامت نوروزی نیز در استان همدان فعال شده و در ورودی‎ها استقرار یافته است.

وی با اشاره به مراجعه 221 نفر طی 6 روز گذشته به کمپ‌های علوم پزشکی در سطح استان گفت: تعداد 651 مأموریت شهری، جاده‌ای و بین مراکز درمانی نیز در بخش اورژانس انجام شده است.

معصومی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی نیز 35 هزار و 649 نفر به 22 بیمارستان استان مراجعه کرده‌اند، گفت: در حال حاضر 16 بیمارستان دانشگاهی، 6 بیمارستان وابسته به نهادهای نظامی و نهادها و 26 داروخانه آماده ارائه خدمت هستند.

وی در پایان سخنانش از برنامه‎ریزی برای خدمات‎رسانی به مردم و مسافران در ایام عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در این زمینه در استان همدان با مشکلی مواجه نیستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان