اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. فروردين 1395 - 12:09   |   کد مطلب: 17252
رئيس پليس راه استان گفت : واژگوني يک دستگاه تاکسي ون دليکا در محور همدان-کرمانشاه يک کشته ودو مجروح بجا گذاشت.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "مهدي شاکري "در تشريح جزئيات  اين خبر گفت:شب گذشته در محور همدان –کرمانشاه  يک دستگاه خودروي ون دليکا از زائران کربلاي معلي که در حال برگشت به شهرستان کرج بودند دچار سانحه شده و واژگون مي شود.

سرهنگ "شاکري "در ادامه افزود:متاسفانه در اين حادثه پسر بچه سه ساله در دم فوت و دو نفر از ديگر سرنشينان اين خورو مجروح وتوسط تيم هاي امدادي به بيمارستان اعزام مي شوند.

وي  علت اين حادثه و  واژگوني خودرو  را خستگي وخواب آلودگي راننده خودرو و عدم استفاده از کمربند ايمني  سرنشينان خودرو دانست وافزود: به علت عدم استفاده از کمربند ايمني متوفي به دليل شدت واژگوني از داخل خودرو به بيرون پرتاب و جان خود را از دست مي دهد.

اين مقام انتظامي در ادامه  با تاکيد بر رعايت قوانين ومقررات راهنمايي ورانندگي توسط رانندگان خودروها بيان داشت:رانندگان عزيز بايستي در هر موقعه و زماني که احساس خستگي و خواب آلودگي مي کنند خودوري خود را در مکاني امن متوقف و دقايقي را به استراحت پرداخته تا موجب حوادث دلخراش و تاسف بار نشوند.

 "مهدي شاکري" ادامه داد:خستگي و خواب‌آلودگي و بي‌توجهي رانندگان و عدم توجه به جلو از مهم‌ترين علل وقوع تصادفات فوتي به شمار مي آيد كه لازم است رانندگان در رعايت آن دقت نظر لازم را داشته باشند.

رييس پليس را ه انتظامي استان همدان در خاتمه گريزي به وضعيت راه هاي استان زد وگفت:با توجه اينکه بارش باران از شب گذشته در استان همدان آغاز شده سطح جاده ها و محورهاي استان لغزنده است که رانندگان بايستي با احتياط بيش تري رانندگي کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان