اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 20:52   |   کد مطلب: 17313
فرماندار نهاوند بابیان اینکه مردم در بسیاری از مسائل و مشکلات یاریگر دولت‌ها هستند، گفت: اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای مبتنی بر بهره‌گیری از استعدادهای درونی است.

به گزارش صبح الوند، به نقل از مهر،  کریم حمیدوند  در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند در سال جاری، گفت: مقام معظم رهبری در اعلام برنامه‌های اساسی کشور همه‌ساله در ابتدای سال شعاری را اعلام می‌کنند که مسئولان باید آن را مبنای کار خود قرار دهند و به آن پایبند باشند.

وی اقتصاد مقاومتی را برنامه‌ای مبتنی بر بهره‌گیری از استعدادهای درونی ذکر کرد و افزود : اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زاست و بر ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود هر منطقه تأکید دارد و بر توان داخلی برای کاهش وابستگی به خارج متمرکز است.

وی بابیان اینکه دولت در عمل ثابت کرده که به توان و استعدادهای داخلی اعم از نیروی انسانی ماهر و امکانات مادی داخلی اعتقاد دارد، گفت: در سال‌های گذشته مردم مقاومتی بسیار خوب در برابر تحریم‌ها و فشارهای خارجی داشتند و همپای دولت و دولتمردان این فشارها را تحمل کردند که این مهم نیز جای قدردانی و تشکر دارد.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه سیاست دولت در سال جدید تأکید بر اقتصاد مقاومتی و محقق نمودن منویات رهبری است، اضافه کرد: دولت با اعتقاد به بنیان‌های داخلی امسال عزم خود را جزم کرده تا به برنامه‌های اقتصادی خود شتاب دهد و در این راستا به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا در سطح شهرستان با بهره‌مندی از توان داخلی زمینه‌های لازم را برای فعال کردن واحدهای تولیدی فراهم‌سازیم، گفت: باید بسترهای موردنیاز را برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی پیگیری کرد.

وی گفت: شهرستان نهاوند دارای پتانسیل‌های بالایی در بخش کشاورزی و گردشگری است که در توسعه اقتصادی استان مؤثر است و سیاست‌ها باید در زمینه بهره‌مندی از این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها باشد تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان باشیم.

کریم حمیدوند اظهار کرد: تمامی مسئولان دستگاه‌های شهرستان باید در راستای تحقق شعار سال که خواست مقام معظم رهبری است تلاش کنند تا ایران اسلامی همچون گذشته در مسیر آبادانی هرچه بیشتر قرار گیرد.

وی گفت: اقدام و عمل، فرایندی را پیش روی مردم و مسئولین قرار می‌دهد تا هزینه‌های اضافی و بیهوده را از زندگی‌ و کار خود خارج کنیم.

وی همدلی و هم‌زبانی با دولت را شعار محوری رهبری انقلاب در سال گذشته مطرح کرد و گفت: تحقق کامل این شعار می‌تواند در راستای اجرای هرچه بهتر شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» به دولتمردان که خادمان مردم هستند، کمک کند.

وی افزود: متأسفانه برخی ادارات در پاسخگویی با ارباب رجوع تعلل می‌کنند که باید این‌گونه اخلاق و رفتار کنار گذاشته شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان