اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1395 - 21:44   |   کد مطلب: 17332
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بابیان اینکه مشکلات امروز کشور حول محور تهاجم فرهنگی و نفوذ است، گفت: سختی کار جریان انقلابی تقابل با جریان متحجر و غرب‌گرا است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر یکشنبه در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بابیان اینکه باید با بصیرت کامل ملاک اصلی را حال افراد قرار دهیم، گفت: مشکلات امروز کشور حول محور تهاجم فرهنگی و نفوذ است.

وی عملی نشدن اقتصاد مقاومتی بعد از شش سال در دولت فعلی و قبلی، کم توجهی به بیانات رهبر معظم انقلاب در تمامی دولت‌ها و نادیده گرفتن ارزش‌ها در بین مسئولان را از مشکلات برشمرد و گفت: ریشه تمام این مشکلات در داخل کشور و درون نظام است.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‎ریزی به منظور تحقق شعار سال اظهار کرد: در سال‎های گذشته به اندازه کافی نسبت به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی، سخنرانی شده است که با توجه به عنوان امسال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید در راستای عملیاتی شدن آن اقدام کرد.

وی از فعالیت‎های چشمگیر سپاه طی دو سال گذشته در زمینه اقتصاد مقاومتی سخن گفت و ادامه داد: خوشبختانه سپاه به عنوان بازوی ولایت، توفیقات خوبی را در این زمینه کسب کرده است.

سه جریان متحجر، غرب‌گرا و جریان انقلابی در کشور ایران فعال است

ابوحمزه با تحلیلی از فضای داخلی کشور و بیان اینکه امروزه سه جریان متحجر، غرب‌گرا و جریان انقلابی در کشور ایران فعال است، عنوان کرد: حرف جریان متحجر جدایی دین از سیاست است.

وی بابیان اینکه این جریان امروزه در تمام ارگان‌های کشور و دستگاه‌های دولتی از جمله حوزه و دانشگاه وجود دارد، گفت: چنین جریانی دین را صرفاً در جنبه فردی و در جنبه خانوادگی خلاصه می‌کند.

ابوحمزه بابیان اینکه چنین افرادی به ظاهر اهل خمس و زکات هستند، گفت: این افراد در مقابل ولایت و دستورات رهبری هیچ موضع‌گیری نمی‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه گروه دوم افراد غرب‌زده و غرب‌گرا هستند، بیان داشت: محور غرب‌گرایی در ایران دنیا محوری و سکولاریسم است و متاسفانه فرهنگ غرب امروزه در بین برخی از مسئولان کشور نفوذ پیدا کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: چنین افرادی به ظاهر حرف از اسلام و ارزش‌ها می‌زنند ولی در درون به غرب و کشورهای غربی معتقدند و حل تمام مشکلات را در رابطه با کشورهای غربی می‌دانند.

وی با بیان اینکه گروه سوم افراد انقلابی هستند، عنوان کرد: این گروه اهل مماشات و سوء استفاده از مقام و منصب خود نبوده و به دنبال تعریف و تمجید دیگران نیستند و فقط دستورات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را اجرا می‌کنند.

کسانی که بخواهند انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند همواره تحت فشار قرار می‌گیرند

ابوحمزه با بیان اینکه کسانی که بخواهند انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند همواره تحت فشار قرار می‌گیرند، مسخره می‌شوند و تبعید خواهند شد، گفت: سختی کار جریان انقلابی تقابل با جریان متحجر و غرب‌گراست.

وی با بیان اینکه باید این جریانات را به صورت دقیق بشناسیم و عملکرد آنان را رصد کنیم، گفت: تنها جریانی که از ولایت دفاع می‌کند جریان انقلابی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان نیز گفت: اقتصاد مقاومتی ضرورت امروز کشور است و بارها مقام معظم رهبری بر آن تأکید کرده است.

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد با بیان اینکه زندگی اخروی هر کس نتیجه اعمالی است که در این دنیا انجام می‌دهد، عنوان کرد: سعی و تلاش انسان در این دنیا باید بر محور آبادانی آخرت خود باشد زیرا زندگی اخروی هر کس نتیجه اعمالی است که در این دنیا انجام می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی ضرورت امروز کشور بوده و بارها مقام معظم رهبری بر آن تأکید کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان