اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1395 - 11:06   |   کد مطلب: 17364
رئیس حوزه‌های علمیه استان همدان:
اجرای اقتصاد مقاومتی توجه به امانت الهی است
رئیس حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را مطرح کردند و هر کس باید به نحوی این امانت الهی را به نتیجه برساند.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌اصفهانی در نخستین شورای اداری استان در سال جدید با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه زمان آیت‌الله امام خامنه‌ای (مد ظله‎العالی) قرار داریم، اظهار کرد: مسئولان امانت‌دار امانت‎ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه علمیه، استانداری، فرمانداری‌ها و ... امانت است، ادامه داد: باید به این امانت‌ها که در دست ما برای مدت کوتاه قرار دارد به عنوان یک امانت الهی نگاه شود.

رئیس حوزه‌های علمیه استان همدان با تأکید بر اینکه وقت مردم و قدرت اقتصادی مردم در دست مسئولان امانت است، بیان کرد: این امر امانتی از جانب خداوند است که می‎توانیم گره از کار مستضعفان باز کنیم و این قدرت طلایی بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه هر کس قدرت باز کردن گره از کار مردم را ندارد، بیان کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را مطرح کردند و هر کس باید به نحوی این امانت الهی را به نتیجه برساند.

موسوی‌اصفهانی با تأکید بر اینکه اول سال باید یک نگاه تحولی برای انجام وظیفه الهی داشته باشیم، افزود: باید از کانال بالاتری مسئله را مورد ملاحظه قرار دهیم، چراکه خداوند ناظر بر همه اعمال است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان