اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 6:32   |   کد مطلب: 17379
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دولت از تصدی گری دست بردارد و کارهای اقصادی را به مردم واگذار کند و خود در عرصه نظارت و حاکمیت وارد شود.

حجتالاسلام محمدولی رضوی‌راد در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، با اشاره به شعار سال 95 گفت: این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری،  اهمیت  مباحث اقتصادی و توجه به مباحث اصلی کشور و مردم، را یادآور می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، وظیفه مردم و دولت را جهت تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مهم دانست و گفت: مردم جهت تحقق این امر باید به اصلاح الگوی مصرف و استفاده صحیح از منابع خدادادی و انرژی و دوری از اسراف و همچنین پرهیز از چشم و همچشمی و تجمل گرایی بپردازند.

وی به نقد استفاده مردم از کالاهای قاچاق پرداخت و بیان کرد: استفاده از تولیدات داخلی به منظور رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال موثر می باشد.

حجتالاسلام رضوی‌راد با اشاره به مطالب موجود در مفاهیم دینی و اسلامی در رابطه با کار و تلاش  گفت: تمامی اقشار جامعه باید به فرهنگ سازی کار، خصوصا در در بخش های تولید داخلی بپردازند.

 

مطالبه گری در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی از وظایف مردم است

وی خواستار مطالبه جدی مردم از مسئولین در رابطه با اقدام و عمل در عرصه اقتصادی مقاومتی  شد و مطالبه گری را از وظایف مردم دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، در بخش دیگری از سخنان خود به بیان وظایف دولت جهت تحقق اقتصا د مقاومتی پرداخت و اظهار کرد: از جمله این وظایف، ایجاد بستر لازم برای بکار گیری جوانان مخصوصا، نخبگان علمی در عرصه اقتصاد و تولید است.

حجتالاسلام رضوی‌راد خاطر نشان کرد: دولت از تصدی گری دست بردارد و کارهای اقصادی را به مردم واگذار کند و خود در عرصه نظارت و حاکمیت وارد شود.

وی  تقویت بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی بخش های کشاورزی و صنعتی و صنایع دستی مدیرت صحیح منابع آبی کشور را از دیگر وظایف دولت دانست و بیان کرد:  دولت تقویت پول ملی و هدایت منابع مالی به سمت تولید در عرصه های کشاورزی و صنعت را باید به طور جدی پیگیری کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، به اهمیت نقش دولت در حمایت از تولید کنندگان پرداخت و گفت: دولت باید به مبارزه جدی با ورود کالاهای قاچاق به کشور مخصوصا کالاهای غیر ضروری مصرفی و لوازم آرایشی  به حمایت از تولیدکنندگان بپردازد.

 

تقویت نظام پولی از وظایف دولت جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

حجتالاسلام رضوی‌راد تقویت نظام پولی را جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مهم دانست و عنوان کرد:دولت باید با حذف کاغذ بازی و بروکراسی و روان سازی و تسهیل کارهای مربوط به تولی و اقتصاد به تقویت این امر بپردازد.

وی افزود: جلوگیری از ورود بانکها به واسطه گری و دلال بازی و مدیرت صحیح منابع پولی کشور از دیگر وظایف دولت جهت تقویت نظام پولی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، حمایت دولت از روستاییان را بسیارمهم دانست وگفت: دولت با ایفای نقش صحیح خود، باید به تقویت بیمه های روستایی و احیاء منابع طبیعی و تقویت زیرساخت های روستایی کمک کند.
 حجتالاسلام رضوی‌راد رسیدگی به محرومان و مستمندان را از دیگر وظایف دولت دانست و بیان کرد: دولت با تقویت نهاد های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)به تقویت این امر باید بپردازد.

وی اظهار کرد:  نقش سپاه در تحقق شعار سال 95 بسیار مهم است و سپاه همواره در تحقق این امر کوشش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان