اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 11:41   |   کد مطلب: 17403
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان همدان با اشاره به ثبت تردد ۷ میلیون خودرو در محورهای استان همدان در ایام اجرای طرح نوروزی گفت: ۱۰ هزار و ۶۸۶ فقره تخلف سرعت غیرمجاز توسط دستگاه‌های کنترل سرعت فعال در محورهای استان همدان ثبت شده است.

به گزارش صبح الوند نصرت‌الله حیدری در گفت‌وگو با تسنیم، از تردد 6 میلیون و 954 هزار و 148 تردد از محورهای استان خبر داد و اظهار داشت: استان همدان با توجه به مساحت و طول راه‌ها، سهم به سزایی از حمل و نقل کشوری را بر عهده دارد و بر این اساس در ایام نوروز با افزایش 7 درصدی تردد خودروها مواجه بود.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‎های کنترل سرعت در محورهای استان فعال است، افزود: 10 هزار و 686 فقره تخلف سرعت غیر مجاز در مدت اجرای طرح نوروزی در جاده‌های استان همدان ثبت و گزارش شده است و در این بین هیچ تخلفی از وسایل نقلیه سنگین گزارش نشده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان همدان بیان کرد: بیشترین سرعت غیرمجاز در ایام تعطیلات نوروزی که توسط مرکز مدیریت راه‌های استان گزارش شده سرعت 170 کیلومتر در جاده فامنین- ساوه بوده است.

وی گفت: بیشترین کارکرد ثبت تخلف سرعت مربوط به دوربین مسیر جنت‌آباد شهرستان اسدآباد با 181 مورد تخلف بوده است و سامانه دوربین‌های نظارت تصویری با 100 درصد ظرفیت در این محور مشغول به کار بودند.

حیدری تصریح کرد: در ایام اجرای طرح نوروز در مجموع تعداد یک میلیون و 368 هزار و 125 مورد وسایل نقلیه وارد استان شده است و وسایل نقلیه خارج شده از استان نیز یک میلیون و 358 هزار و 523 مورد به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین تعداد وسایل نقلیه سنگین عبوری 40 هزار و 491 وسیله نقلیه سنگین با سهم تردد 12 درصد بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان همدان عنوان کرد: سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان در ایام طرح نوروزی از امنیت کامل برخوردار بود و خوشبختانه ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بدون هیچ گونه حادثه‌ای مسافران را جا به جا کردند.

وی افزود: بیش از 300 هزار نفر مسافر در طول اجرای طرح نوروزی، از ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان در سفرهای درون و برون شهری استفاده کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان