اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 13:14   |   کد مطلب: 17406
مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خبر داد:
بهره مندی بیش از16هزار نفر از مددجویان استان همدان از خدمات آموزش خانواده
مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت : در سال گذشته در راستای توانمند سازی فکری و فرهنگی خانواده ها 16 هزار و 290 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزش خانواده بهره مند گردیده اند .

به گزارش صبح الوند، علی اکبر مرادی با اعلام این خبر افزود: بیشترین مخاطبین در فعالیت های آموزش خانواده این نهاد شامل افراد در شرف ازدواج ، نوجوانان در آستانه بلوغ ، خانواده های متقاضی طرح فلاح ، مشمولین طرح های اشتغال و خودکفایی ، مشمولین طرح اکرام ، زوج های جوان ، دوشیزگان غیرمحصل ، زنان سرپرست خانوار و سالمندان می باشد .

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان داشت : آموزش های خانواده بصورت گروهی یا بصورت برگزاری همایش ، غیرحضوری ، چهره به چهره و طرح فلاح صورت می گیرد .
مرادی به نقل از معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه یکی از رسالت های مهم این نهاد صیانت از تحکیم نهاد خانواده و احیاء عزت و کرامت فردی و خانوادگی است ، تصریح کرد : برای رسیدن به این مهم سالم سازی و بازسازی فضای اعتقادی خانواده ها ، تعمیق باورها و گسترش اصول و مبانی ارزشی و دینی و مصون سازی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری دوره های آموزش خانواده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان