اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 21:26   |   کد مطلب: 17413
عمل جراحی کارگذاری ایمپلنت داخل چشمی از نوع ICL برای نخستین بار در غرب کشور در همدان انجام شد.

به گزارش صبح الوند ، عمل جراحی کارگذاری ایمپلنت داخل چشمی از نوع ICL برای نخستین بار در غرب کشور در مرکز آموزشی ـ درمانی فرشچیان همدان انجام شد.

فوق تخصص قرنیه دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این زمینه اظهار کرد: عمل جراحی کارگذاری ایمپلنت داخل چشمی از نوع ICL با موفقیت برای یک بیمار مرد به سن 24 سال انجام شد.

مهدی علیزاده با بیان اینکه بیمار مورد نظر به دلیل شماره بالای چشم قادر به عمل لیزیک نبود، افزود: این مدل خاص از عمل به نسبت دیگر عمل‌های قرنیه چشم کمتر انجام می‌شود؛ البته موارد مشابهی از طرف سایر همکاران چشم پزشک به اینجانب ارجاع می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت چشم پزشکی در شهرستان همدان گفت: امکانات چشم پزشکی در همدان مانند سایر نقاط کشور پیشرفت خوبی داشته است و بسیاری از اعمال فوق‌ تخصصی از روش‌های پیوند قرنیه قابل انجام است.

فوق تخصص قرنیه دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه از نظر دستگاه‌های تشخیصی برخی مشکلات وجود دارد، اظهار داشت: هم‌اکنون موارد نیازمند به تصویربرداری‌های خاص یا فمتولیزر به تهران ارجاع می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان دانشگاه برای به‌روز کردن هر چه بیشتر امکانات تشخیص چشم‌پزشکی استان تلاش شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان