اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1395 - 20:51   |   کد مطلب: 17448
داوران نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان که از 16 تا 21 خردادماه برگزار می‌شود، مشخص شدند.

به گزارش صبح الوند، مدیر اجرایی جشنواره عکس محیط زیست در این زمینه بیان کرد: افشین بختیار، علی مهاجران و امیرعلی جوادیان به عنوان داوران جشنواره عکس محیط زیست استان همدان به داوری آثار رسیده به جشنواره خواهند پرداخت.

سعیده آقاخانی افزود: افشین بختیار متولد 1329 در تهران، عضو رسمی عکاس یونسکو در خاورمیانه، دارای نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داور بیش از 40 مسابقه و جشنواره عکاسی در ایران و خارج از ایران، مولف بیش از 65 جلد کتاب نفیس ایران شناسی است و حدود 45 سال است که به کار عکاسی مشغول است.

وی بیان کرد: امیرعلی جوادیان متولد 1336 اصفهان فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبا، دارای مدرک دکترای هنری و نشان درجه یک هنری از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان کشور است که انتشار حدود 10 جلد کتاب عکاسی، تدریس در دانشگاه، برپایی نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور، کسب جوایز مهم عکاسی، دبیری جشنواره‌های عکس و داوری عکاسی را در کارنامه خود دارد.

مدیر اجرایی جشنواره عکس محیط زیست ادامه داد: علی مهاجران نیز کارمند و عکاس محیط زیست، مدرس رسمی دوره‌های عکاسی طبیعت و حیات وحش، عضو هیأت داوران اولین دوره جشنواره مطبوعات و محیط زیست ایران و عضو انجمن ملی عکاسان ایران است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در چهار بخش حیات وحش و جلوه‎های طبیعی استان همدان در مناطق حفاظت شده و شکارممنوع استان، اکوتوریسم، رابطه انسان و طبیعت با دو موضوع تعامل‌ها و تعارض‎ها و عکس‎های محیط‎‌بانان استان از حیات وحش تا 10 اردیبهشت ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آقاخانی گفت: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان