اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1395 - 20:56   |   کد مطلب: 17449
رئیس هیئت شطرنج استان همدان:
مدرسه شطرنج در همدان راه‌اندازی می‌شود
رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: با حمایت مدیر یک تالار فرهنگی ورزشی، مدرسه شطرنج در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش صبح الوند احمدعلی بابایی در گفتگو با مهر، با اشاره به تقدیر از تیم سوم مسابقات شطرنج لیگ باشگاهی استان همدان اظهار داشت: تیم شطرنج تالار وحدت در مسابقات شطرنج لیگ یک کشور با کسب مقام نایب‌قهرمانی مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرده بود.

وی افزود: تیم تالار وحدت متشکل از نیما سوداگر، خشایار پور مسلمی، امیر خوش‌بین، محمدرضا ولدی، امیر مسعود حمیدی و روح‌الله رستمی است.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به راه‌اندازی مدرسه شطرنج در همدان گفت: مقرر شده با حمایت مدیر تالار فرهنگی ورزشی وحدت در همدان مدرسه شطرنجی با نام تالار وحدت راه‌اندازی شود.

بابایی عنوان کرد: وجود مدرسه شطرنج در همدان به رشد روزافزون این رشته و کشف استعدادها کمک خواهد کرد.

وی بابیان اینکه سوم تا نهم شهریورماه، استان همدان میزبان مسابقات بین‌المللی اوپن ابن‌سینا خواهد بود، بیان کرد: این رویداد به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد شطرنج استان با حضور نمایندگان بیش از ۱۰ کشور برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان عنوان کرد: به دنبال این هستیم مسابقات باشکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

بابایی بابیان اینکه شناسایی استعدادها از وظایف هیئت‌های ورزشی است، گفت: خانواده‌ها نیز باید برای رسیدن به این مهم پای‌کار بیایند که در این راستا خط‌مشی و مسیر را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنیم تا به‌راحتی فرزندان خود را در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: شطرنج‌بازانی را پرورش می‌دهیم که آینده شطرنج استان همدان را بسازند و با حضور این نفرات در مسابقات کشوری و مهم و قهرمانی رده‌های سنی در آینده نزدیک جایگاه هیئت شطرنج استان همدان در کشور صعود داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان