اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. فروردين 1395 - 13:31   |   کد مطلب: 17461
رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد: در سال گذشته 15 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این استان از طریق کمک های این نهاد آزاد شدند.

به گزارش صبح الوند، محمد مرادی با بیان این خبر خاطر نشان کرد : در سال گذشته از طریق مساعدت و پیگیری های کمیته امداد امام خمینی (ره) و با اعطای کمکهای بلاعوض به زندانیان جرائم غیر عمد ، آنان به آغوش گرم خانواده های خود بازگشته اند.

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان همدان تصریح کرد : این مساعدت ها فقط در اختیار زندانیانی که به لحاظ عجز از پرداخت دیه غیر عمد و یا سایر محکومیت های مالی در زندان محبوس می باشند قرار می گیرد و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی این نهاد هزینه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی از اهداف این نهاد رسیدگی به مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه است، بیان داشت: فعالیت ها و عملکردهای این نهاد فقط در حیطه صدقات نیست و در مواردی چون اشتغال مددجویان ، تهیه جهیزیه ، تحصیلات دانش آموزان و دانشجویان ، آموزش خانواده ها ، مشاوره های تحصیلی ، مشاغل و روحی و روانی ، ساخت مسکن و تعمیرات آن ، اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانکی و مشکلات درمانی و مهمتر از همه رفع مشکلات حقوقی و قضائی از دیگر برنامه ها و خدمات این نهاد در کمک به قشر محروم جامعه می باشد.

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان همدان اظهار داشت : مردم نیک اندیش می توانند کمک های خیر خواهانه خود را جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به شماره حساب 0109500950005 در وجه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان واریز نمایند.

مرادی در پایان افزود : چنانچه خیرین نیکوکار و مشارکت مردم خیر اندیش استان در این مسیر ما را یاری فرمایند ، این رقم می تواند در طی سال افزایش پیدا کرده و عزیزان زندانی با جرائم غیر عمد بیشتری از زندان آزاد و در کنار خانواده چشم انتظار خود قرار بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان