اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 14:39   |   کد مطلب: 17509
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با ۲۲ میلیمتر بارش رکوردار بارش در استان بوده است، گفت: فردا بر شدت بارش باران افزوده می‌شود و احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

به گزارش صبح الوند نادر پیرتاج‌همدانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان همدان ابری و نیمه ابری با بارش باران همراه است که گاهی شاهد وزش باد و رعد و برق خواهیم بود و احتمال بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

وی افزود: این وضعیت در امروز و فردا چهارشنبه ادامه دارد و از شدت بارش‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: از روز پنجشنبه نیز شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم و این وضعیت تا روز یکشنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای استان در طول مدت بارش‌ها به طور نسبی بین 3 تا 6 درجه کاهش می‎یابد، گفت: شب گذشته دمای هوای همدان به دلیل ابرناکی به 6 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و در امشب نیز 3 درجه دمای هوا کاهش می‎یابد.

پیرتاج‌همدانی اظهار داشت: از 24 ساعت گذشته تا ساعت 10 صبح امروز شهرستان اسدآباد با 22 میلیمتر بارش رکوردار بارش در استان بوده است و در شهرستان همدان نیز 8 میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در طول بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان و طغیان رودخانه‌ها در مناطق جنوبی استان وجود دارد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: همچنین در مسیرهای ارتباطی نیز احتمال اختلال در تردد خودروها در جاده‌های برون شهری نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان