اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 15:27   |   کد مطلب: 17517
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
به دنبال حلقه های مفقوده در تولید باشیم
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید به دنبال حلقه های مفقوده رفت و تولید را افزایش داد.

به گزارش صبح الوند، امام جمعه همدان در دیدار اعضای شورای هماهنگی مدیران استانی زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان همدان از استاندار و تیم اقتصادی استان به خاطر پیگیری های دلسوزانه در حوزه اقتصاد قدردانی کرده و گفت: بیاییم در سال جدید ارزیابی کرده و خلاء کارها را پیدا کنیم و در زمینه های آماده و مساعد اقدام کنیم.
محمدی خاطر نشان کرد: باید به دنبال حلقه های مفقوده رفت و تولید را افزایش داد.
امام جمعه همدان خطاب به مدیران اقتصادی گفت: از شما می خواهم که در شورای مشورتی مشکلات افرادی را که واقعا به بن بست رسیده اند را بررسی کرده و راهکار ارائه دهید.
آیت الله محمدی خاطر نشان کرد: باید حمایت از تولیدکننده نسبت به گذشته قوت بیشتری بگیرد تا تشویق به حضور شوند.
وی گفت: امروزه متخصصان، اقتصاد را در تولید می بینند، اما اسلام اقتصاد را در مصرف می بیند. اگر تولید رشد داشته باشد اما مصرف نباشد، اقتصاد سرپا نمی ایستد.
وی خاطر نشان کرد: در هر کاری باید ابتدا آسیب شناسی کرده و ضعف و قوت را بررسی کنیم. لذا در اقتصاد هم ابتدا باید آسیب ها را شناسایی کنیم و در جهت حمایت از تولیدکننده گام های موثرتری برداریم.
در ادامه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در گزارشی از اقدامات صورت گرفته در تیم اقتصادی استان در سال 94 گفت: خوشبختانه در سال 94 اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد صورت گرفت و دستورات مقام معظم رهبری در دستور قرار گرفت و اقتصاد مقاومتی در وزارتخانه به عنوان طرح آماده سازی و عملیاتی شد.
سید ناصر محمودی افزود: در سال 95 هم که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شد، دستورات رهبری در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه وزیر اقتصاد و دارایی هم دستورات ویژه ای برای اجرای دقیق این مهم صادر کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: در استان همدان نیز شورای هماهنگی مدیران استانی زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی تشکیل شده و تیم حاضر نیز به صورت منسجم در حوزه مدیریت اقتصادی عمل می کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان که نماینده وزیر در استان می باشد، در گزارشی از عملکرد تیم اقتصادی استان ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در حوزه اقتصادی اعلام کرد که در سال 93 اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان رتبه برتر را در بین دستگاه های اجرایی کسب کرد.
وی در ادامه اقدامات گمرک را نیز مثبت ارزیابی کرد و در حوزه مالیات اشاره کرد که 85 درصد از درآمدهای استان از حوزه مالیات تامین می شود.
وی همچنین عملکرد بانک ها، بیمه، سازمان اموال تملیکی و بورس را نیز در استان مثبت ارزیابی کرد.
محمودی خاطر نشان کرد: امید است در سال اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی بیشتر بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه اقتصاد استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان