اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. فروردين 1395 - 11:17   |   کد مطلب: 17566
با حضور جمعی از مسئولین؛
سردیس سردار شهید همدانی رونمایی شد
با حضور شهردار همدان، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرو جمعی از مسولین استانی، سردیس سردار شهید همدانی رونمایی شد.

به گزارش صبح الوند، در مراسم رونمایی از سردیس شهید همدانی، شهردار همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، گفت:امروز شهید سردار همدانی موجب سربلندی ما در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی است.
سید مصطفی رسولی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت:شهید همدانی، همواره بر اقدام هر چه شایسته تر مسولین و عملگرا بودن آنان تاکید فراوان داشت.
وی افزود: این شهید بزرگوار،همواره نسبت به انجام امور مردم و خدمت به خلق الله اهتمام ویژه ای داشت.
شهردار همدان با اشاره به نامگذاری چندین پروژه عمرانی و فرهنگی به نام سردار شهید همدانی، بیان داشت: هم اکنون پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید همدانی درحال زیرسازی است و این پروژه ظرف بازه زمانی 30ماهه تقدیم مردم شهید پرور همدان خواهد شد.
وی همچنین از نامگذاری مجموعه فرهنگی ای به وسعت 6هزار متر مربع در زمینی به مساحت 3هزار متر مربع در سپاه انصارالحسین همدان با نام این شهید خبر داد و گفت: نقشه مجموعه به طور کامل تهیه شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز میگردد.
در ادامه جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین همدان ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهید همدانی گفت: امروز سردا همدانی نه تنها در مرزهای ایران اسلامی، که در خارج از مرزها نیز بر قلوب حکمرانی میکند.
سردار مظاهر مجیدی ادامه داد: در نوروزی که گذشت در سوریه مراسم ویژه ای در راستای بزرگداشت این شهیدوالا مقام برگزار شد که البته این نشان از عظمت شهید همدانی دارد.
وی ضمن اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی سردار همدانی، عنوان کرد:وی هرگز در انجام امور مردم تعلل نمیکرد و همواره رضای خداوند متعال را مدنظر قرار می داد.
سردار مجیدی، نامگذاری یکی از بلوار های ورودی شهربا نام شهید همدانی و نصب سردیس این شهید در این مکان را موجب یادآوری وی در دوره های مختلف دانست.
گفتنی است در پایان این مراسم، "سردیس سردار شهید همدانی" در میدان فرودگاه همدان، ابتدای بلوار شهید همدانی رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان