اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1395 - 9:22   |   کد مطلب: 17677
بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: بخش پیرسلمان سرشار از جاذبه های طبیعی و مناطق بی نظیر آب و هوایی است اما آنگونه که شایسته است مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا؛  یزدان آزرمی  در حاشیه بازدید شماری از خبرنگاران از ظرفیت های گردشگری بخش پیرسلمان هدف از برپایی این تور رسانه ای را معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه به مردم دیگر شهرهای استان و مسئولان عنوان کرد.
وی اظهار کرد: بخش پیرسلمان در زمینه گردشگری آماده توسعه و تحولی بزرگ است که این امر تنها با شناساندن ابعاد مختلف روستاهای این منطقه محقق خواهد شد.
آزرمی مهمترین جاذبه های گردشگری این بخش را تالاب و امامزاده پیرسلمان و روستای حبشی برشمرد و افزود: در این تور نیم روزی خبرنگاران با این مناطق دیدنی آشنا شدند.
وی همچنین با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی بخش پیرسلمان گفت: این بخش حلقه اتصال استانهای کرمانشاه، کردستان و همدان است و از این فرصت در توسعه زیرساختهای حمل و نقل نیزمی توان بخوبی بهره برد.
جمعی از خبرنگاران استان عصر روز سه شنبه به همراه شماری از مسئولان شهرستان اسدآباد از جاذبه های طبیعی و گردشگری بخش پیرسلمان دیدن کردند.
روستای حبشی در 26 کیلومتری اسدآباد و از روستاهای هدف گردشگری استان همدان به شمار می رود و همچنین امامزاده و تالاب پیرسلمان در 19 کیلومتری این شهر از جاذبه های طبیعی و مذهبی اسدآباد است.
بخش پیرسلمان به مرکزیت شهر آجین در سال 1388 به اسدآباد اضافه شد و این بخش 30 روستا و 15 هزار جمعیت دارد.
شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان