اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1395 - 13:55   |   کد مطلب: 17746
نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس تأکید کرد
تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند شکل‌گیری فراکسیون قدرتمند در مجلس
نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس گفت: با شکل‌گیری فراکسیون قدرتمند و با انگیزه در مجلس به اضافه اختصاص یک هفته تعطیلی نمایندگان به امور نظارتی و ارائه راهکار به دولت می‌توان در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی پویا بود.

به گزارش صبح الوند اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: مجلس باید با به‎کارگیری ظرفیت‎ها، یک فراکسیون قدرتمند متشکل از صاحب‌نظران و نخبگان مجلس برای تحقق اقتصاد مقاومتی شکل دهد.

وی با بیان اینکه وقت نمایندگان متعلق به مردم است و باید در راستای رفع مشکلات آنها اقدام کنند، افزود: یکی از راه‌های جهاد، خدمت در نظام اسلامی است و در این خدمت باید در تحقق اقتصاد مقاومتی مصمم بود و تلاش کرد.

نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس دهم با بیان اینکه باید اعتقاد کامل به اقتصاد مقاومتی داشت، افزود: با شکل‌گیری فراکسیون قدرتمند و با انگیزه در مجلس به اضافه اختصاص یک هفته تعطیلی نمایندگان به امور نظارتی و ارائه راهکار به دولت می‌توان در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی پویا بود.

این مسئول ضمن اتمام حجت با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: بنا نداریم با عجله برای تغییر و تحول مدیران اقدام کنیم بلکه با نظارت بر کار آنان فرصت می‌دهیم که برنامه خود را ارائه دهند.

رنجبرزاده افزود: مدیرانی که در زمینه تکریم ارباب رجوع، پیشرفت کارها و برنامه‌های اقتصادی عمل خوبی نداشته باشند، ناتوان هستند و لیاقت مدیریت را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید با برنامه‌ریزی، چشم‌انداز آینده اداره خود را ترسیم کنند و دلیل عقب ماندن از توسعه را بررسی و اعلام کنند که مشخص کنند برای رسیدن به شاخص چه برنامه‌ای دارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان