اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1395 - 10:52   |   کد مطلب: 17755
رئيس کميسيون بودجه شوراي اسلامي شهر همدان:
پروژه‌هاي شهري با عمل به اقتصاد مقاومتي اولويت‌بندي شود
رئيس کميسيون بودجه شوراي اسلامي شهر همدان با تأکيد بر بیانات مقام معظم رهبري بر نامگذاري سال 95 گفت: در راستاي جلوگيري از هدر رفت سرمايه و عمل به شعار سال، شهرداري همدان موظف است پروژه‌هاي عمراني را با توجه به درآمد حاصله به ترتيب اولويت‌ها اجرا کند

به گزارش صبح الوند، حسين قراباغي به فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه تمرکز بر فعاليت‌ها و زنجيره‌هاي اقتصادي مزيت‌دار کشور اشاره کرد و افزود: طبق تبصره 2 ذيل بودجه سال 95 شهرداري همدان موظف است اولويت‌بندي‌هاي صورت گرفته (اول، دوم و سوم) در پروژه‌هاي عمراني را با توجه به درآمد حاصله به ترتيب اولويت‌ها اجرا کند؛ به گونه‌اي که تا پروژه‌هاي اولويت نخست با رعايت مقررات مربوطه انجام نپذيرفته باشد نمي‌تواند پروژه‌هاي اولويت بعدي را آغاز کند.

 

قراباغي در اين خصوص اضافه کرد: در امر رعايت اولويت‌ها در صورت الزام و ضرورت شهرداري در اجراي پروژه‌اي مي‌تواند با اخذ مجوز از شوراي اسلامي شهر همدان همراه با توجيهات نسبت به اجراي پروژه در اولويت بعدي اقدام نمايد.

 

وي افزود: اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتي با مديريت جهادي و همدلي و همزباني همگان محقق مي‌شود و مديريت شهري همدان بايد فرمايشات معظم له را مبناي عمل و فعاليت خود قرار دهد.

 

وي اضافه کرد: در راستاي پيروي از منويات رهبري در خصوص احياي بخش‌هاي اقتصادي که قبلاً در آنها سرمايه‌گذاري شده نيز شهرداري بايد احيا، پيگيري و تکميل پروژه‌هايي که قبلاً در آنها سرمايه‌گذاري شده و يا در بودجه سال 95 شهرداري همدان لحاظ شده را مد نظر قرار دهد؛ چرا که براي رسيدن به درآمدهاي پايدار توجه به بخش سرمايه‌گذاري مهمترين مقوله است.

 

رئيس کميسيون بودجه شوراي اسلامي شهر همدان همچنين به زنده کردن توليد داخلي طبق فرمايشات رهبري اشاره کرد و گفت: حمايت از توليد داخلي به ويژه توليدات بومي مي‌تواند در درآمدهاي استان و شهر بسيار تأثيرگذار باشد.

 

حسين قراباغي اطلاع‌رساني از فعاليت و خدمات شهرداري را در مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداري شهر و رعايت حقوق شهروندي مؤثر دانست و افزود: تمامي پروژه‌هاي شهرداري در سال 95 بايد پيوست فرهنگي داشته باشند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان