اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1395 - 21:03   |   کد مطلب: 17763
مدیر کمیته امداد شهرستان بهار مطرح کرد
پرداخت مستمری به 3612 خانوار زیر پوشش کمیته امداد در بهار
مدیر کمیته امداد شهرستان بهار گفت: سال گذشته با 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به 3 هزار و 612 خانوار و 6 هزار و 353 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد بهار مستمری ماهیانه پرداخت شده است.

به گزارش صبح الوند، عیسی شهبازی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، توافقنامه امسال کمیته امداد شهرستان بهار بر چهار اولویت ضروری قرار می‌گیرد، گفت: این اولویت‌ها شامل احداث و خرید مسکن برای مددجویان زیر پوشش، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، تأمین جهیزیه برای نوعروسان و برگزاری طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان به مشهد مقدس برای نخستین‌بار با کمک خیرین شهرستان است.

وی به عملکرد سال گذشته کمیته امداد شهرستان اشاره کرد و گفت: مبلغ جمع‌آوری شده در سال گذشته، 25 میلیارد و 287 میلیون ریال از بخش درآمدهای محلی و 53 میلیارد ریال اعتبار امدادی و استانی بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار در خصوص پرداخت مستمری به مددجویان زیر پوشش افزود: در طول یک سال گذشته با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به 3 هزار و 612 خانوار و 6 هزار و 353 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بهار مستمری ماهیانه پرداخت شده است.

وی با اشاره به تأمین و تجهیز مسکن مددجویان این شهرستان گفت: در سال گذشته احداث 13 مورد مسکن برای مددجویان کمیته امداد با 503 میلیون تومان انجام شده است.

شهبازی ادامه داد: در خصوص تعمیر 147 مورد مسکن مددجویان نیز 189 میلیون تومان هزینه شده و 30 مورد انشعاب آب، برق، گاز و عوارض شهرداری توسط کمیته امداد بهار انجام شده است.

وی با بیان اینکه در جمع‌آوری زکات سال گذشته رتبه برتر را در استان داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: مبلغ زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان 172 میلیون تومان بوده که 107 آن صرف پروژه‌های فرهنگی، مذهبی و امور مساجد و حسینیه‌های شهرستان شده است و 65 میلیون نیز به محرومین بهار اختصاص یافته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار در خصوص پرداخت وام کارگشایی نیز تصریح کرد: 326 مورد وام کارگشایی با اعتبار 457 میلیون تومان در سال گذشته به مددجویان زیر پوشش کمیته پرداخت شده است.

وی در پایان بیان کرد: در سال گذشته 83 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته شهرستان به ارزش 250 میلیون تومان در قالب جهیزیه و هدیه به زو‌ج‌ها پرداخت شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان