اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1395 - 14:28   |   کد مطلب: 17771
دبير قرارگاه اقتصاد مقاومتي استان همدان خبر داد:
افزايش ظرفيت توليدي واحدها در استان همدان
دبير قرارگاه اقتصاد مقاومتي استان از افزايش ظرفيت توليدي واحدها در استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، خسرو سامري گفت: با توجه به تاکيد قرارگاه اقتصاد مقاومتي استان به ستاد تسهيل امور توليدي ، پرونده واحدهاي تعطيل و راکد در اين ستاد مورد بررسي قرار گرفته و پس از احصا مشکلات راهکارهاي لازم در راستاي احيا ، راه‌اندازي مجدد و افزايش ظرفيت آنها ارائه مي‌شود.

وي با يادآوري عملکرد خوب استان در احياي واحدهاي توليدي طي سالهاي 92، 93و 94 ، افزود: مشکل بيشتر واحدهاي توليدي همدان براي افزايش ظرفيت و استفاده از همه توان براي توليد، نداشتن سرمايه در گردش و ثابت بوده است و بر اين اساس معوقات واحدهاي توليدي به بانک‌ها تعيين تکليف مي‌شود تا امکان دريافت تسهيلات سرمايه‌درگردش داشته باشند.

دبير قرارگاه اقتصاد مقاومتي استان تاکيد کرد: حفظ واحدهاي موجود و احيا ظرفيت کامل توليدي واحدها مهمترين اولويت در استان همدان است و تا کنون اقدامات مناسبي نيز در اين زمينه صورت گرفته است و با توجه به آمادگي دستگاه هاي مرتبط و مصوبات قرارگاه اقتصاد مقاومتي، افزايش ظرفيت توليدي واحدها مدنظر است.
سامري تصريح کرد: ايجاد شرايط بهره برداري از حداکثر توان واحدهاي توليدي در دستور کار قرارگاه اقتصاد مقاومتي استان است تا با اين هدف، ميزان شاغلين استان نيز افزايش و نرخ بيکاري استان کاهش يابد.
انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان