اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1395 - 15:25   |   کد مطلب: 17774
پدر شهید احمدی‌روشن گفت: نباید کسانی را به مجلس بفرستیم که برای دشمن بازارگرمی کرده و به آنها لبخند بزنند.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس؛رحیم احمدی‌روشن در جمع حامیان کاندیدای اصولگرای دهمین دوره مجلس در ملایر با بیان اینکه آنچه در نظام جمهوری اسلامی داریم از جانفشانی شهدا برای حفظ اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: شهدا در راه رضای خدا و تعهد به اسلام در این راه قدم گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا همه امور را مدیریت کرده و با اشتیاق به دیدار خدا رفتند، گفت: راهی که شهدا به ما نشان دادند راه سعادت و رستگاری است.

پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره اینکه شهدا ناظر همه اعمال ما هستند افزود: اینکه شهدا را نمی‌بینم و درک نمی‎‌کنیم، عیب از خود ماست.

وی با بیان اینکه خواسته شهدا این بود که امام و رهبری را تنها نگذاریم، اظهار کرد: همه ما باید با بصیرت ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.
 
احمدی‌روشن با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سرافرازی است افزود: اگر مسئولیت همراه با خدمتگزاری باشد ارزشمند است.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب نمایندگان مجلس دقت لازم را داشته باشند خطاب به مردم گفت: شما باید کسانی را به مجلس بفرستید که ولایی و بابصیرت باشند.

پدر شهید احمدی‌روشن تصریح کرد: باید افرادی را برای نمایندگی انتخاب کرد که علاوه بر مدیر بودن، در برابر دشمن محکم بایستند و بتواند به آنچه قول داده‌اند جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید استقلال‌مداری و حریت مردم را مد نظر داشته باشد؛ اضافه کرد: متاسفانه در یک برهه از زمان دیدیم که نمایندگانی به مجلس رفتند که در مدت کوتاهی امور کشور را متشنج کردند و در راستای اهداف دشمن اقدام کردند.

احمدی‌روشن با بیان اینکه نباید کسانی را به مجلس بفرستیم که برای دشمن بازارگرمی کرده و به آنها لبخند بزنند، افزود: ملت ما نمایندگانی می‌خواهند که با قدرت حقایق را ببینند و در مقابل هیچ کدام از خواسته‌های استکبار کوتاه نیایند.

وی با بیان اینکه به کسانی که زیر سایه دشمن هستند رأی ندهیم، اضافه کرد: ما باید به عنوان سرباز ولایت در انتخابات شرکت کرده و با بصیرت و ولایتمداری انتخابی اصلح داشته باشیم.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد با شعارهای دروغ و وعده‌های توخالی آمده و کاری هم نمی‌کنند گفت: مراقب باشیم به کسانی رأی ندهیم که خون شهدا را پایمال می‌کنند.

وی گفت: همه کارهای ما باید برای رضای خدا باشد که اگر هدفی جز این داشته باشیم در پیشگاه الهی شرمنده خواهیم شد.

احمدی‌روشن با اشاره به تلاش‌های شهدای هسته‌ای برای احقاق حقوق ملت ایران گفت: حرف شهدا به بار نشست و دشمنان و قدرت‌های بزرگ مجبور شدند در مقابل ما به مذاکره بنشینند.

وی تصریح کرد: امروز باید با بصیرت مراقب ترفندها و نقشه‌های دشمن بود چراکه دشمن دروغ می‌گوید و اخیراً نیز شاهد دورویی و دبه کردن دشمن بوده‌ایم.

پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه دشمنان با اسلام و انقلاب مشکل دارند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن از ما اسلام بی‌بصیرت و در واقع اسلام ظاهری می‌خواهد، پس باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان