اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1395 - 16:02   |   کد مطلب: 17776
رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان به همراه نایب رئیس شورا ، مدیر منطقه دو شهرداری همدان و کارشناسان امور عمرانی شهرداری منطقه دو از پروژ های آسفالت و نقاط دیگر این منطقه بازدید به عمل آورد.

به گزارش صبح الوند، در این بازدید از اجرای طرح آسفالت بلوار مطهری (چهار راه مزدقینه) بازدید شد.
همچنین از پیاده روهای مناطق نایب احمد، کوی محمدیه و بلوار رنجبران، 18 متری حکما بازدید به عمل امد و در این بازدید ابراهیم مولوی رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبرنگاران، بر اولویت قرار دادن اجرای طرح پیاده رو سازی بلوارهای مورد نظر و اجرای آسفالت 18 متری حکما تاکید کرد.
همچنین در ادامه در بازدید از منطقه مزدقینه مولوی بر تملک ملک 21 هزار متری جهت احداث پارک جنگلی و فضای سبز تاکید کرد و گفت: منطقه مزدقینه از مناطق کمتر برخوردار بوده و نیازمند توجه مدیریت شهری است و با احداث پارک در این منطقه می توان خدمتی به شهروندان نمود چنانچه این امر نیز از خواسته های اهالی مزدقینه است.
وی در ادامه در بازدید از چهار راه مزدقینه اظهار کرد: اصلاح و هدایت آبهای سطحی این نقطه از شهر از مهمترین طرح هایی است که شهرداری باید به آن بپردازد.
گفتنی است در این بازدید ،مقرر شد که دو طرف بلوار نایب احمد ،جاده محمدیه و بلوار شهید رنجبران جدول گذاری و پیاده رو سازی شود و نیز برای خیابان 18 متری حکما جنب بیمارستان بعثت زیری سازی ،جدول گذاری ،پیاده رو سازی و اصلاح هندسی انجام شود  همچنین بلوار پانزده فروردین با عنایت به قرار گیری در مسیر و محور توریستی شهر همدان مورد بازسازی و اصلاح کامل قرار گيرد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان