اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1395 - 22:47   |   کد مطلب: 17784
دبیر جشنواره خیریه غذا از برگزاری جشنواره خیریه غذا ویژه کمک‌رسانی به کودکان مبتلابه سرطان از هفتم تا دهم اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، زهرا کرد عصر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح این جشنواره در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ۴ روزه این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه با رویکرد حمایت از بیماران مبتلابه سرطان است.

وی عایدی مالی این جشنواره در سال گذشته را ۵۴ میلیون تومان اعلام و عایدی امسال را بیشتر از سال گذشته پیش‌بینی کرد.

زهرا کرد این بازارچه را بزرگ‌ترین بازارچه خیریه غذای دانشجویی عنوان کرد که ۵۰۰ نفر از دانشجویان در برگزاری آن مشارکت دارند.

دبیر جشنواره خیریه غذا  تعداد غرفه‌های جشنواره را ۱۳ غرفه غذایی و ۳۴۰ واحد قومیتی بیان کرد و از تغییر سبک جشنواره و افزایش غرفه‌ها در سال جاری خبر داد.

وی طول بازارچه را به میزان ۱۲۰ متر از جلوی درب دانشگاه علوم‌پزشکی تا دانشگاه دندانپزشکی اعلام کرد و اقدامات غرفه سلامت در جشنواره را شامل آموزش‌های بهداشت دهان و دندان، آموزش سبک زندگی در پیشگیری از سرطان و موضوع دیابت که شعار هفته سلامت است ذکر کرد.

دبیر جشنواره خیریه غذا گفت: مجمع خیران سلامت نیز با ایجاد غرفه‌ای در این جشنواره به توضیح اهداف این مجمع خواهند پرداخت.

زهرا کرد از وجود غرفه کودک در این جشنواره خبر داد و افزود: این غرفه شامل روانشناسی نقاشی کودکان و بازی و نقاشی روی چهره آن‌ها است.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان