اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1395 - 9:53   |   کد مطلب: 17786
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت : در سال گذشته در قالب یک هزار و 916 جلسه خدمات راهنمایی فردی و گروهی برای یک هزار و 481 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

به گزارش صبح الوند، علی کاویانی با بیان این مطلب افزود : روابط خانوادگي ، تحصيل ، ازدواج و چگونگي ايجاد اشتغال از اصلي ترين مشاوره هايي بوده كه به مددجويان تحت حمايت در استان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) صیانت از تحکیم نهاد خانواده و احیاء عزت و کرامت فردی و خانوادگی است ، اظهار داشت : در سال گذشته برای یک هزار و 511 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد با اعتبار 381 میلیون و 513 هزار ریال کارگاه های آموزش خانواده برگزار شده است.

کاویانی بیان داشت : سالم سازی و بازسازی فضای اعتقادی خانواده ها ، تعمیق باورها و گسترش اصول و مبانی ارزشی و دینی و مصون سازی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری دوره های آموزش خانواده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : بیشترین مخاطبینی که در فعالیت های آموزش خانواده این نهاد شرکت داشته اند شامل جوانان در شرف ازدواج ، نوجوانان در آستانه بلوغ ، زوج های جوان ، دختران بازمانده از تحصیل ، زنان سرپرست خانوار و سالمندان می شود . 

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان