اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1395 - 8:46   |   کد مطلب: 17900
معاون توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مطرح کرد
برگزاری کنگره بین‌المللی «لشکر فرشتگان»
معاون توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: فاز اول طرح «لشکر فرشتگان» در حال برگزاری است که امیدوارم به زودی شاهد برگزاری کنگره بین‌المللی این طرح با حضور زنان مجاهد مسلمان دنیا باشیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس؛ مریم ملکی‌فارمد در نخستین یادواره زنان مجاهد مسلمان استان همدان با گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد: همدان خطه شهیدپرور و رشیدانی چون سردار همدانی است و سخن گفتن در میان مردمان فرهیخته این دیار سخت است.

وی با بیان اینکه هر کس که در مسیر بازخوانی نقش بانوان قدمی بردارد نزد خداوند مأجور است، گفت: به کوری چشم دشمنان، ولایتمداران در تدوین و تبیین نقش زنان مجاهد مسلمان از صدر اسلام تاکنون خدمات فراوانی داشته‌اند.

معاون توسعه و برنامه‌سازی شبکه خواهران دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: انتقال مفاهیم در ایجاد فضای خرسندی دختران دهه چهارم انقلاب بسیار ارزشمند است و باید دختران پویا و ارزشمند ایرانی به عنوان الگو به جهان معرفی شوند.

وی با اشاره به نقش تربیتی بانوان، در ادامه از اجرای طرح «لشکر فرشتگان» خبر داد و یادآور شد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بسیاری از موارد تربیتی پیشرو بوده که یکی از این موارد پرداختن به موضوع شهید و شهادت است که امروز کمی مغفول مانده است.

 ملکی‌فارمد ارائه طرح زنان مجاهد مسلمان در 17 اسفند سال 91 را مطرح کرد و ادامه داد: در طرح «همکلاسی آسمانی» سرگذشت‌پژوهی دنبال می‌شد و در سال‌های اخیر با مطرح شدن بحث الگوی تعالی دختران اجرای طرح «لشکر فرشتگان» اجرا شد.

وی تصریح کرد: طرح «لشکر فرشتگان» با توجه به ابعاد پیام مقام معظم رهبری از سال 91 علاوه بر نقش الگویی زنان، موضوع سرگذشت‌پژوهی را نیز دنبال می‌کند.

معاون توسعه و برنامه‌سازی شبکه خواهران دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: محور سیره‌پژوهی در بین دختران و زنان به لحاظ تربیتی مهم بود  که به همین منظور فاز اول طرح «لشکر فرشتگان» در استان‌های مختلف اجرا شد.

وی افزود: امیدواریم به زودی شاهد برگزاری کنگره بین‌المللی «لشکر فرشتگان» با حضور تمام زنان مجاهد مسلمان جهان همچون همسر شهید شیخ نمر و همسر شیخ زکزاکی باشیم.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان