اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1395 - 14:31   |   کد مطلب: 17908
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ملت ایران می‌گوید "ما با آمریکا مخالفیم" زیرا راه شهدا، راه عزت و استقلال ما است و برجام نباید موجب توهم برخی افراد شود.

به گزارش صبح الوند، سردار سید محمد باقر‌زاده خاطرنشان کرد: مردم ایران از این پس، راه ترسیم شده رهبر کبیر انقلاب و شهدا را ادامه می‌دهند و کسی به مردم آدرس اشتباه ندهد.

وی با اشاره به سخنان شب گذشته سردار سلامی در پاسخ به دشمنان، اظهار کرد: سخنان سردار سلامی، سخنان ملت ایران است.

سردار باقرزاده بیان کرد: اوج تکریم شهدا در سر خم نکردن ملت ایران در برابر دشمنان است و شهید شمسی‌پور تأکید داشت که فراموش کردن یاد شهدا موجب طمع دشمن بر ما خواهد شد و ملت به اسارت می‌رود.

فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تکریم شهدا، توجه به حقوق مومن و عمل به منش حضرت علی (ع) است.

سردار باقرزاده گفت: یکی از ژنرال‌های کشور دوست در دیدار با یکی از فرماندهان ما گفته بود شما با جوانان چه کرده‌اید که وقتی یک جوان شهید می‌شود؛ صد‌ها جوان دیگر برای شهادت داوطلب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم همدان، امروز میزبان شهیدی هستند که فخر و مباهات استان است، اظهار کرد: شهید شمسی‌پور در طول دفاع مقدس پا به‌ پای رزمندگان از شهید چیت‌سازیان تا سردار همدانی آمد تا درنهایت با پا‌های قلم شده به جوار رحمت پروردگار شتافت.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شهید شمسی‌پور تحمل نداشت ببیند شهیدان ما در میدان‌هایی باقی مانده‌اند که برای توسعه عمرانی در عراق با بولدوزر از روی پاره‌های تنشان عبور می‌کنند و در راه تفحص این عزیزان نیز عاقبت به دیدار یار شتافت.

سردار باقر‌زاده با اشاره به جایگاه همدان در زمینه شهدای تفحص اعلام کرد: همدان بعد از تهران، بالاترین آمار شهدای راه تفحص را دارد و شهید علیرضا شمسی‌پور، هفتمین شهید راه تفحص در همدان به شمار می رود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان