اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1395 - 22:56   |   کد مطلب: 17943
رئیس شورای اسلامی شهر همدان در دیدار با فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان
قدردانی از مجموعه های دفاعی وظیفه همگان است
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: امروز امنیت جامعه ما مرهون فداکاری های شبانه روزی مجموعه های دفاعی است و همگان باید قدردان این مجموعه ها باشند.

به گزارش صبح الوند، علی اکبر نظری در دیدار با فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان این مجموعه را از مجموعه‌های فعال دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: این تیپ در همه صحنه‌ها حضور داشته و نقش‌های ارزنده‌ای در تاریخ جنگ تحمیلی ارائه داده و این قابل تقدیر و سپاس است.

 

نظری با اشاره به اینکه وظیفه همگان است که قدردان مجموعه‌های دفاعی باشند، افزود: دشمنان از هر ترفندی برای زمین‌گیر کردن ایران اسلامی استفاده می‌کنند که به لطف و عنایت خداوند متعال اقتدار این نظام مقدس باعث شده همیشه توطئه‌های آنها با شکست مواجه شود.

 

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید سردار شمسی‌پور اظهار کرد: این شهید بزرگوار یکی از افرادی بود که همیشه خستگی را خسته کرده و در اوج سختی‌ها همیشه خنده بر لبانش بود و امید است بتوانیم پاسدار رشادتهای این شهید و دیگر شهدای معزز باشیم.

 

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور اعضای شورا در این پایگاه گفت: بیش از 500 گردان امام حسین(ع) در کشور تشکیل شده است تا هر زمانی که احساس خطر شد این گردان‌ها وارد عمل شوند. سردار مهدی فرجی در ادامه خواستار کمک شورا و شهرداری جهت زیرسازی مجموعه پادگان شد.

 

در ادامه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان از بخشهای مختلف پادگان تیپ 32 انصارالحسین(ع) بازدید کرده و با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام در این پادگان با این شهدای معزز تجدید میثاق کردند

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان