اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1395 - 10:15   |   کد مطلب: 17952
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان خبر داد:
اشتغال یک هزار نفر از مددجویان کمیته امداد از طریق مراکز کاریابی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان خبر داد : در سال گذشته تعداد یک هزار و 61 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مراکز کاریابی ، شرکتهای خدماتی و ارتباط مستقیم با کارفرمایان مشغول بکار شدند.

به گزارش صبح الوند،  قاسم یارمحمدی با اشاره به اینکه این مددجویان به صورت بلند مدت و کوتاه مدت در کارگاه های صنعتی ، شرکتها و کارخانه های تولیدی مشغول بکار شده اند ، افزود : ایجاد فرصتهای شغلی برای مددجویان تحت حمایت از طریق مراکز کاریابی، یکی دیگر از روشهای ایجاد اشتغال برای مددجویان است و این نیروها از طریق بستههای تشویقی که کمیته امداد پرداخت می کند جذب بازار کار می شوند .

وی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های کاریابی مددجویان جویای کار در سال گذشته مبلغ 64 میلیون و 650 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

یارمحمدی تصریح کرد: مددجویان با فراگیری رشته های مختلف که در مراکز فنی و حرفه ای آموزش داده می شوند، با کسب مهارت فنی برای ورود به بازار کار به مراکز کاریابی معرفی می شوند.

این مقام مسئول در پایان گفت: علاوه بر ايجاد اشتغال مولد براي مددجويان تحت حمايت و اقشار نيازمند جامعه، کمیته امداد در راستای تامین آینده مجریان طرح های مشترکین خودکفایی آنان را بیمه تامین اجتماعی می نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان