اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1395 - 19:15   |   کد مطلب: 17959
مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد : در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان یکی از بازاریان همدان تعداد 180 جفت کفش به ارزش 180 میلیون رالی بابت زکات مال التجاره به این نهاد اهدا کرد

به گزارش صبح الوند، نقی منوچهری ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرین و نیکوکاران، گفت: احیاء فریضه زکات مانند دیگر فرایض دینی در کشور به منظور تزکیه اموال و پاکسازی نفوس مسلمانان و رفع محرومیتهای فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه صورت می گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خاطر نشان کرد: ترویج پرداخت زکات نیاز به فرهنگ سازی و کارهای عملیاتی دارد و گسترش آن در فقرزدایی و رفع محرومیت بسیار موثر است.

منوچهری تصریح کرد : تلاش در جهت استفاده از وجوهات زکات دهندگان در خصوص حمایت از محرومین شهرستان ، رفع یا کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی از طریق وجوه جمع آوری شده زکات ، سمت و سو دادن این فریضه واجب الهی در خدمت رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه را از اهداف پرداخت زکات عنوان کرد.

وی در پایان اظهار کرد : با پیگیری مسئول زکات این نهاد مقدس 100 مورد سبد کالا از خیرین و نیکوکاران به ارزش 15 میلیون ریال دریافت و بین خانواده های محروم و نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان