اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1395 - 19:18   |   کد مطلب: 18067
برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) صورت می‎گیرد
اعزام موکب مریانجی‌ها به کربلا در نیمه شعبان
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مریانج از اعزام موکب این شهر برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در ایام نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، نادر پورسبزی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اعزام موکب پذیرایی به شهر کربلا، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بار دیگر به ستاد بازسازی شهر مریانج اعتماد کرده و موکب این شهر را برای پذیرایی از زائران حسینی(ع)، عازم کربلا کرد.

وی ادامه داد: مقرر شده است تعداد کمی از موکب‌های ایرانی در شهر کربلا مستقر شوند تا از زائرانی که در ایام نیمه شعبان عازم کربلا هستند پذیرایی شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج با اعلام هزینه‌های این موکب، بیان کرد: هزینه‌های برپایی این موکب در کربلا با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال است که تمام اعتبارات آن از محل کمک‌های مردمی تأمین شده است.

این مسئول تأکید کرد: بسیار مفتخریم مردم مریانج در همه زمینه‌ها ستاد بازسازی عتبات عالیات را بهره‌مند می‌کنند.

پورسبزی با اعلام جزئیات برپایی این موکب در شهر کربلا، افزود: موکب مریانجی‌ها در شهر کربلا فقط به توزیع میان‌وعده از جمله شربت، نوشابه، شیرینی، کیک، آبمیوه و... بسنده خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پنج چادر اقامتی هم برای همشهریانی که در این مدت در شهر کربلا حضور دارند نیز نصب خواهد شد تا مشکل اسکان نیز وجود نداشته باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج تصریح کرد: کاروان موکب مریانج با یک دستگاه تریلر و یک سواری روز چهارشنبه هفته جاری عازم کربلا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد یک ساله ستاد بازسازی عتبات عالیات مریانج به نوعی بوده که ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و ستاد مرکزی کشور حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان