اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1395 - 19:22   |   کد مطلب: 18068
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت در ایران گفت: باید به آقای هاشمی برای تربیت چنین فرزندانی مدال داده شود تا دقیقا بدونند که فرزندانشون در خلاف مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

به گزارش صبح الوند، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  راه دانا؛ با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت در ایران اظهار داشت: هرکسی باید ذات خودش را نشان دهد و فائزه هاشمی هم از بدو ورود به عالم سیاست با همین مسائل انس داشته است.

 

وی افزود: باید به آقای هاشمی برای تربیت چنین فرزندانی مدال داده شود تا دقیقا بدانند که فرزندانشان در خلاف مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه هاشمی خودش را عقل کل می‌داند گفت: آقای هاشمی باید نسبت به روند صحبت‌هایشان تامل بیشتری داشته باشند چرا که هاشمی از مردم انتظار دارد که برجام را تشخیص دهند در شرایطی که خودشان و خانواده‌شان مسیر انقلاب را تشخیص نداده‌اند.

 

کوثری تصریح کرد: اگر هاشمی نسبت به رفتارهای فرزندانش اعلام برائت کند، کار بسیار بزرگ و شایسته‌ای انجام داده است اما انقدری که ما اطلاع داریم ایشان تابع فرزندان و خانواده‌شان هستند و گرفتار تفکر و رفتار اعضای خانواده‌ شده‌اند.

 

وی درخصوص ورود قوه قضاییه در این زمینه اظهارداشت: وقتی کسی محکوم به جرمی می‌شود و به مرخصی می‌آید، آن هم شخصی که بهائی است که ما به هیچ وجه آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و شخص دیگری با مجرم نشست و برخاست می‌کند یعنی تقابل با حکم قوه قضاییه.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قوه قضاییه باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و با فرد خاطی برخورد کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان