اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 9:48   |   کد مطلب: 18090
دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان همدان با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه اگر دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند منتقدان شرمنده می‎شوند، گفت: دولت می‎تواند لیست آن را منتشر کند؛ از چه چیزی می‏‌ترسد؟!

به گزارش صبح الوند حسین صادقیان در گفت‌وگو با  فارس، با بیان اینکه بسیاری از مفاد برجام عملیاتی نشده است، اظهار کرد: ما نمی‎گوییم برجام هیچ اثری نداشته و صفر بوده است، حرف ما این است که دستاوردهای آن نزدیک به صفر است.

وی با اشاره به اجرایی شدن تمام تعهدات مندرج در برجام از سوی ایران گفت: این در حالی است که آمریکایی‎ها تنها بخشی از مفاد برجام را، آن هم به صورت «کژدار و مریز» عملیاتی کرده‎اند.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با اشاره به سخن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه اگر دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند منتقدان شرمنده می‎شوند، تصریح کرد: دولت می‎تواند لیست آن را منتشر کند؛ از چه چیزی می‏‌ترسد؟!

وی با اشاره به اینکه مردم خوب می‎فهمند، اظهار داشت: البته ما زحمات تیم مذاکره‎کننده هسته‎ای را نیز نادیده نمی‎گیریم و از زحمات آنها تقدیر می‎کنیم.

صادقیان با اشاره به پیش‎بینی رهبری در بدعهدی آمریکا گفت: باز هم تأکید می‎کنم ما نمی‎خواهیم بگوییم هیچ کاری در برجام انجام نشده است بلکه سؤال اینجاست که چه چیزی داده‎ایم و چه چیزی گرفته‎ایم؟

وی ادامه داد: کسانی که در خصوص برجام به منتقدان می‎تازند به جای تاختن به منتقدان کارهایی که انجام شده را به مردم ارائه دهند، چون این حق مردم است.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان افزود: اگر واقعاً کارهای مهمی از گذر برجام انجام شده است، آثار آن باید در جامعه مشخص شود؛ در غیر این صورت مردم حق دارند بدانند که با دادن این همه امتیاز، چه چیزی گرفته شده است؟

وی با بیان اینکه ما به دنبال برخورد با مبحث برجام نیستیم بلکه می‎گوییم به دشمن بدبین هستیم، ادامه داد: دشمن یا به وعده‎های خود عمل نمی‎کند و یا دیرهنگام تعهدات خود را اجرایی می‎کند که سودی برای کشور ندارد.

صادقیان در ادامه در خصوص پرداخت حقوق نجومی به برخی مدیران بیان کرد: موافق با این نیستم که بدبینی در رابطه با همه مدیران ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه برخی گفته‎اند مدیران حقوق‌ چند صد میلیونی می‌گیرند اما این اشتباه است و حقوق برخی مدیران چند 10 میلیونی است، تاکید کرد: البته این هم اشتباه است.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان افزود: مسؤولان باید تا جای ممکن نگاه به حداقل پرداخت‌ها داشته باشند و شخصی 10 برابر حداقل حقوق پرداختی دریافت نکند.

وی با بیان اینکه هیچ کس در نظام اسلامی انتظار ندارد که فردی حقوق چند ده میلیونی دریافت کند، بیان کرد: چطور وجدان یک مسؤول قبول می‌کند 40 میلیون تومان حقوق دریافت کند در حالی که یک کارگر یک‎میلیون تومان دریافت می‌کند.

صادقیان با بیان اینکه باید قوانین به نحوی تنظیم شود که تفاوت بین حقوق‎ها کاهش یابد، اظهار کرد: حداکثر حقوق باید 10 برابر پایین‎ترین دهک باشد.

وی با بیان اینکه عدالت اقتضا می‌کند افراد براساس خدمتی که انجام می‎دهند حقوق دریافت کنند، اظهار کرد: باید در جامعه اسلامی، نظام عدالت محور رعایت شود.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با بیان اینکه ایجاد فضای ذهنی اشتباه مردم را نسبت به دین، انقلاب و نظام بدبین می‎کند، خواستار توجه به این امر شد.

وی در ادامه در خصوص برخورد تحقیرآمیز سعودی ها با تیم مذاکره‌کننده ایران، بیان کرد: نباید دستگاه‎های مرتبط در این رابطه کوتاه بیایند و در قبال این تحقیرها سکوت کنند.

صادقیان افزود: موضوع حج برای ما حائز اهمیت است زیرا ارتباط با مسلمانان و برائت از مشرکین در این فریضه الهی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان