اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 11:27   |   کد مطلب: 18095
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از بازدید رایگان جوانان از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان در هفته جوان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، اسدالله ربانی‌مهر در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به در پیش بودن هفته جوان اظهار کرد: در طول هفته جوان، جوانان می‎‌توانند به صورت رایگان از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کنند.

وی این اقدام را در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان دانست و افزود: توجه به ترویج این فرهنگ در بین جوانان باید به انحای مختلف در برنامه باشد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: نسل جوانی که در طول هشت سال دفاع مقدس نبودند تا معنای ایثار، جهاد و از خودگذشتگی را متوجه شوند، حالا لازم است با حضور در فضاهایی همچون باغ موزه دفاع مقدس با ویژگی های رزمندگان و دلیرمردان ایران اسلامی در آن دوران آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان 15 تا 29 سال می‌توانند با ارائه کارت ملی در طول ایام هفته جوان از 27 اردیبهشت ماه تا روز سوم خردادماه که متقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان است از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کنند.

ربانی‌مهر از برگزاری همایشی با عنوان «اخلاق در ورزش» نیز خبر داد و یادآور شد: تقدیر از خانواده فعالان فرهنگی حوزه ورزش و جوانان از برنامه‌های جانبی این همایش است.

وی تصریح کرد: این همایش ساعت 15:30 روز 28 اردیبهشت ماه در محل سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، باغ‌موزه دفاع مقدس همدان همه روزه صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 12:30 و بعدازظهرها از ساعت 16:30 تا 19:30 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان