اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 18129
دبیر هیئت سنگ‌نوردی و صعودهای ورزشی استان همدان:
تیم سرطناب همدان در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور شرکت می‌کند
دبیر هیئت سنگ‌نوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: تیم سرطناب استان همدان به مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

به گزارش صبح الوند، علیرضا گوهری در گفتگو با مهر؛ با اشاره به اعزام تیم سرطناب استان همدان به مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم سرطناب استان برای حضور در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) در رده سنی بزرگسالان از ۳۰ اردیبهشت به سمنان اعزام می‌شود.

وی افزود: نگار ورشوچی، افسانه امیر احمدی به مربیگری و سرپرستی سیده شوکت میراحمدی و باباحیدری و در بخش آقایان احمدرضا سلگی و محسن حبیبیان دانا به مربیگری و سرپرستی مهدی صفادوست در این مسابقات حاضر می‌شوند.

دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با اشاره به امکانات سنگ‌نوردی همدان نیز گفت: ارتفاع سالن زنده‌یاد فرهاد میزاجانی حدود ۲۴ متر است که با فضایی یکپارچه قابلیت برگزاری تمام مسابقات سنگ‌نوردی را دارا است.

گوهری عنوان کرد: این پروژه دارای دیواره سنگ‌نوردی، رختکن مجزا برای ورزشکاران، سکوی تماشاچیان، اتاق‌های دارای دوش و سرويس بهداشتی، اتاق قرنطينه به‌طور مجزا برای استفاده آقايان و خانم‌ها و بوفه است که در اختیار هیئت کوهنوردی قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت رشته سنگ‌نوردی در استان همدان بیان کرد: در حال حاضر تمرکز و برنامه‌ها تقویت زیرساخت‌ تیم‌های نوجوانان و جوانان در این رشته است تا در آینده ثمره این کار را ببینیم.

گوهری با اشاره به فعالیت کوهنوردان همدانی گفت: علاقه مردم همدان به ورزش کوهنوردی مثال‌زدنی است و با توجه به تعداد باشگاه‌های کوهنوردی و اعضای این باشگاه‌ها تعداد دو هزار کوهنورد به‌طور رسمی در این باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان