اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1395 - 21:46   |   کد مطلب: 18137
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان گفت: بیان دستاوردهای برجام چیزی نیست جز شرمندگی در مقابل مردم!

به گزارش صبح الوند، محمد‌رضا شیری‌مشعوف  در گفت‌وگو با  فارس، با بیان اینکه درصد بالایی از تولید در کشور خوابیده است، اظهار کرد: با انبوه کالا‌های وارداتی نمی‌‌توان از تولید ملی سخن گفت و تا زمانی که تولید در کشور پایدار نشود مشکلات اقتصادی مردم حل نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برجام نه تنها ثمری ندارد بلکه زمینه و راه نفوذ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و... را هم برای دشمنان ملت باز می‌کند، گفت: این روز‌ها شاهد این هستیم که نه تنها نخبگان جامعه حتی مسؤولان رده بالای دولتی هم بی‌ثمر بودن برجام را مطرح می‌کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: هر روز می‌شنویم که فلان کشور تحریم‌های اقتصادی خود را برداشته است، اما پس از مدتی متوجه می‌شویم که این‌گونه نبوده و اثری از رفع تحریم‌ها وجود ندارد فقط می‌خواهند برجام را بزک کنند.

وی با طرح این سؤال که چرا عده‌ای فقط از دستاورد‌‌ها سخن می‌گویند اما حاضر نیستند آن را برای مردم بیان کنند، یادآور شد: بیان دستاوردهای برجام چیزی نیست جز شرمندگی در مقابل مردم!

شیری‌مشعوف‌ تصریح کرد: درست است که همه روزه از کشورهای مختلف قراردادهای مختلفی با ایران بسته می‌شود اما آیا واقعاً با این قرار‌داد‌ها در‌های فناوری و تکنولوژی به روی ایران باز می‌شود یا فقط به چشم بازار مصرف به ما نگاه می‌کنند؟

وی با بیان اینکه برجام برای سیگاری‌ها و پورشه‌سواران دستا‌‌‌‌‌‌‌‌ورد‌های خوبی داشته است، ‌گفت: لوازم آرایشی به وفور مرزهای تحریم را پشت سر می‌گذارند و به دست مصرف‌کنندگان ایرانی می‌رسند، محصولات کشاورزی از کشو‌ر‌های دیگر به سادگی وارد می‌شوند، کارخانه‌های سیگار‌سازی وابسته به غرب درون کشور شعبه می‌زنند و نمونه‌هایی از این دست حاصل برجام بوده است!

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: جوانان ما هنوز برای دریافت وام ازدواج 3 میلیونی خود همچنان به دنبال ده‌ها امضا هستند و شرکت‌های تولیدکننده داخلی به دلیل واردات بی‌رویه تعطیل می‌شوند و محصولات کشاورزان داخلی بر روی زمین می‌ماند تا از بین بروند.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که نگاه خود را به بیگانگان دوخته‌اند و امیدشان وابسته به غرب است نمی‌توانند برای این مردم کاری کنند، افزود: این افراد تدبیرشان در گرو تصمیمات آمریکاست.

شیری‌مشعوف در مورد سخنرانی اخیر هاشمی‌ رفسنجانی در یکی از دانشگاه‌ها در ارتباط با انتشار لیست دستاورد‌های برجام نیز اظهار کرد: ایشان سابقه طولانی در بحث خواب دیدن دارند و گمان بنده هم این است که شاید دوباره خوابی دیده‌اند!

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان