اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1395 - 21:48   |   کد مطلب: 18154
وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: افرادی که به آمریکا چشم امید دارند و ملتی را که برای حفظ انقلاب جنگیدند را فراموش کردند به خود بیایند و حقایق را دریابند.

به گزارش صبح الوند، سردار محسن رفیق‌دوست در بیست و یکمین مجمع فرماندهان و مسئولان پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان با اشاره به استقلال انقلاب اسلامی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی  هیچ کشوری به طور کامل استقلال نداشت و این کلمه در تصور هیچ یک از افراد نمی‌گنجید.

 

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس افزود: در آن زمان که هیچ کشوری جرات استقلال نداشت یک ابر مرد در تاریخ بشریت آمد و انقلابی برپاکرد.

 

وی تصریح کرد:  در تاریخ بشر اکثر افراد برجسته تک‌بعدی هستند اما پس از ائمه معصوم و افرادی چون حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زینب‌(س) انسان کاملی چون امام خمینی(ره)  ندیده ام و اگر کسی به این جامعیت می شناسید معرفی کنید.

 

سردار رفیق دوست با بیان اینکه هیچ کس باور نمی کرد این انقلاب با این هویت و با کمترین هزینه و زمان پیروز شود گفت: هنوز خیلی از عاملین آمریکا پس از خروج شاه از کشور در ایران مانده بودند و پیگیر اهداف خود بودند.

 

وی به نقشه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد:  دشمنان انقلاب در سرتاسر ایران با تشکیل گروهک هایی  و همچنین طراحی کودتا به فکر براندازی انقلاب اسلامی بودند و وقتی از این راه  نتیجه نگرفتند به فکر جنگ تحمیلی بر جمهوری اسلامی افتادند.

 

اگر سپاه نبود، کشور نبود

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اگر سپاه نبود، کشور نبود و اگر سپاه نباشد، کشور نیز نخواهد بود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جنگ ایجاد نشده است اما در زمانی که ارتش آمادگی نبرد را در اوایل جنگ نداشت، سپاه وارد شد و در ابتدا با سد بنی‌صدر مواجه شدیم.

 

وی افزود: تا زمانی که با هم وحدت نداشتیم موفقیتی هم رخ نداد تا در نهایت به ماهیت چگونگی پیروزی انقلاب بازگشتیم.

 

سردار رفیق دوست خاطر نشان کرد: اعتقاد رزمندگان ما مانع از تحقق اهداف صدام شد و دشمنان نتوانستند درک درستی نسبت به انقلاب اسلامی و ماهیت آن به دست آورند.

 

و ی اظهار کرد: دشمن با ایجاد جنگ تحمیلی دو هدف را دنبال می کرد که یکی خود انقلاب اسلامی و دیگری الگونشدن انقلاب اسلامی ایران بود.

 

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس به بیان نظراتی که بعد از آزاد سازی خرمشهر گفته می شد پرداخت و گفت: عده‌ای خواستار توقف جنگ و برخی نیز خواهان ادامه آن شدند

 

و ی افزود: به لطف خدا و مدیریت امام خمینی(ره) جنگ 6 سال دیگر ادامه یافت و برکات زیادی برای کشور داشت و ما الآن پای سفره پربرکت دفاع مقدس نشسته‌ایم.

 

با آمریکا سازش نخواهیم کرد

سردار رفیق دوست با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود توانست تمامی قدرت های جهانی را به خطر بیندازد بیان کرد: این انقلاب اسلامی با این هویت هرگز با آمریکا سازش نخواهد کرد مگر اینکه شب و روز یکی شود.

 

وی با بیان اینکه آمریکا هرگز از توطئه های خود کوتاه نخواهد آمد گفت:  افرادی که به آمریکا چشم امید دارند و ملتی را که برای حفظ انقلاب جنگیدند را فراموش کردند به خود بیایند و حقایق را دریابند.

 

سردار رفیق‌دوست با بیان اینکه برجام کار خوبی است اما مشکل ما را حل نخواهد کرد، اظهار کرد: اگر می‌خواهید با آمریکا سازش کنید و انقلاب را از ما بگیرید روی ما حساب نکنید.

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که دولت سر عقل بیاید و به ملت برگردد و نگاه خود را از آمریکا بردارد، بر مواضع خود پافشاری خواهیم کرد.

 

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس افزود: مگر ما خودمان نمیتوانیم تولید کنیم که از خارج می آورید مطمئن باشید جوانانی که در دفاع مقدس حماسه آفریدند می‌توانند مشکلات اقتصادی امروز کشور را نیز حل کنند.

 

سردار رفیق دوست با اشاره به بیانات رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  فرمان مقام معظم رهبری  است،  مسئولین سد راه مردم برای تولید نشوید، مردم نباید برای هر کار کوچکی از شما اجازه بگیرند.

 

و ی افزود:دولت یکهزار و 508 قانون، مقرارت و آیین‌نامه که مانع تولید است را پیدا کرده است و با این کار جلوی تولید را گرفته است.

 

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس بیکاری را عامل ایجاد بدترین فساد در کشور دانست و بیان کرد:  از سوی دیگر هم دشمنان از طریق رسانه به فکر نابودی انقلاب اسلامی هستند.

 

وی به بیان آمار کاهش ازدواج و افزایش طلاق در کشور پرداخت و گفت:عامل اصلی ایجاد این معضلات بیکاری و بی فرهنگی است.

 

سردار رفیق دوست اظهار کرد: ما مأموریت داریم که ساکت ننشینیم و مقام معظم رهبری را تنها نگذاریم و وحدت داشته باشیم و به زودی تمام دنیا در مقابل ما تسلیم خواهد شد.

 

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم استان همدان تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان