اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1395 - 23:47   |   کد مطلب: 18167
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم با بیان اینکه ریاست مجلس دهم با لاریجانی خواهد بود، گفت: معتقدم وزن سیاسی مجلس دهم به نفع لاریجانی است.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه مجلس دهم مجلسی پویا با تضارب آراء خواهد بود،‌ اظهار کرد: از آنجا که لاریجانی ریاست دو دوره کامل مجلس را با عملکرد مقبول در همه نگاه‌های سیاسی و عدم محدود بودن به یک تشکل سیاسی در کارنامه دارد پیش‌بینی می‎کنم مجلس دهم هم با ریاست لاریجانی همراه باشد.

وی گفت: هرچند وجود افرادی چون عارف و شخصیت‌هایی که برای انقلاب و کشور قصد خدمت صادقانه دارند می‌تواند در مجلس دهم موثر و مفید باشد،‌ اما معتقدم وزن سیاسی مجلس دهم به نفع لاریجانی است.

منتخب مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم می‌تواند یک فرصت برای کشور تلقی شود، افزود: باید از ظرفیت نمایندگان در راستای خدمت به ملت و رفع مشکلات بهره ببریم.

وی در خصوص طرح عبور از روحانی توسط صادق زیباکلام بیان کرد: اظهار نظر‌های زیبا‌کلام شاید با توجه به مشکلات اقتصادی کشور در این دولت یازدهم، مربوط به واقعیت‌های موجود در جامعه بوده باشد.

آزادیخواه به تخصیص اعتبارات طبق ماده 180 قانون توسعه اشاره کرد و ادامه داد: اعتبارات تخصیصی این دولت در بخش توسعه صفر درصد و در اعتبارات عمرانی استانی بین 14 تا 30 درصد بیشتر نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر شرکت‌ها و کارخانجات به حالت تعلیق و نیمه تعطیل درآمده‌اند و مردم در مورد این مسائل نگران هستند.

منتخب مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پذیرش برخی نگاه‌های تند سیاسی به نگاه اعتدالی دولت روحانی، افزود: طرح عبور از روحانی شاید به دلیل یکی از موارد مذکور و یا هر دو دلیل باشد.

وی در خصوص دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه ضاله بهائیت نیز اظهار کرد: اینگونه اقدامات که برخی افراد مدعی روشنفکری در کشور انجام می‌دهند جز لطمه به آرامش داخلی و امنیت کشور و اعتماد به انقلاب در خارج کشور هیچ هدف و نتیجه دیگری به دنبال ندارد.

آزادی‌خواه با تأکید بر اینکه اگر افرادی همچون فائزه هاشمی نگران مردم و انقلابی‌ها هستند مشکلات اصلی مردم را ببینند، گفت: معیشت، اشتغال و موضوعات این چنینی مشکلات مردم است نه دیدار دختر هاشمی با یک فرد بهایی!

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان