اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. خرداد 1395 - 11:47   |   کد مطلب: 18169
مدیر امور آبفار شهرستان همدان خبر داد
حل مشکل روستای 5 هزار نفری شورین با عملیات شبکه توزیع آب
مدیر امور آبفار شهرستان همدان از اجرای عملیات شبکه توزیع آب در روستای شورین خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه مشکل کمبود آب شرب 5 هزار نفر از اهالی این روستا رفع می‌شود.

به گزارش صبح الوند کمال حسنی امروز در گفت‌وگو با فارس؛ از آغاز عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب در روستای شورین خبر داد و اظهار کرد: منبع تأمین آب شرب روستای شورین یک حلقه چاه عمیق به عمق 140 متر است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت و گسترش کالبدی روستا این چاه جوابگوی نیاز آب شرب ساکنان روستا نبود که با پیگیری‌های به عمل آمده نسبت به حفر یک حلقه چاه دیگر به عمق 80 متر اقدام شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان تصریح کرد: در همین راستا اصلاح شبکه توزیع آب روستا به طول یک‎هزار و 200 متر با سایز لوله 200 نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه مبلغ 5 میلیون تومان هزینه شده که با اتمام این پروژه مشکل کمبود آب شرب 5 هزار نفر از اهالی این روستا رفع می‌شود.

حسنی با بیان اینکه روستای شورین دارای یک‌هزار و 200 خانوار است، در ادامه از اجرای خط انتقال به طول یک‎هزار و 200 متر، اجرای خط برق به طول 600 متر در روستای احمدآباد تپه با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان و اجرای خط انتقال آب شرب روستای یکله به طول 600 متر خبر داد.

وی اجرای خط برق به طول  400متر با اعتباری بالغ بر 20 میلیون  تومان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و اظهار کرد: به منظور تامین آب شرب روستای 50 خانواری باغچه با  250 نفر جمعیت،  نسبت به حفر یک حلقه چاه دستی با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان اقدام شده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان ارائه خدمات مناسب به مشترکان را نیازمند همکاری آنها دانست و مدیریت مصرف آب را یکی از ضروریات عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان