اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. خرداد 1395 - 14:03   |   کد مطلب: 18186
چهاردهمين نمايشگاه تخصصي مبلمان و لوستر از 3 تا 8 خردادماه در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان برگزار مي گردد.

به گزارش صبح الوند، حسين الماسي، مدير عامل شرکت نمايشگاههاي بين المللي استان همدان اظهار کرد: چهاردهمين نمايشگاه تخصصي مبلمان و لوستر از تاريخ 3 تا 8 خرداد ماه سال جاري بمدت شش روز و با حضور صنعتگران صاحب نام داخلي در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان برگزار مي گردد.

الماسي گفت: در اين نمايشگاه  70 شرکت داخلي توليدات و توانمندي هاي خود در زمينه صنعت چوب، مبلمان و لوستر را به نمايش خواهند گذاشت.

 مدير عامل شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان افزود: مشارکت کنندگان داخلي عمدتا از استانهاي تهران، البرز اصفهان، فارس، قزوين، قم، مرکزي، مازندران و همدان مي باشند که در اين نمايشگاه حضور دارند.

الماسي گفت: واحدهاي توليدي شرکت کننده در مساحتي حدود 5000 متر مربع و در سه سالن ابن سينا، هگمتانه و الوند به رقابت خواهند پرداخت.

وي ساعات بازديد نمايشگاه را از 16 تا 21 اعلام کرد و خاطر نشان نمود؛ بازديد براي عموم هم استاني ها، آزاد است.

مدير عامل شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان از جمله اهداف برگزاري نمايشگاه را : تامين نيازهاي مصرف کننده و پاسخگويي به تنوع درخواست - جلوگيري از ورود کالاهاي خارجي و افزايش مزيت هاي رقابتي - ارتقاء سطح کمي و کيفي توليدات داخلي و ارائه خدمات بهتر به بازديد کنندگان - نهادينه شدن فرهنگ مصرف کالاهاي ايراني که موجب کمک به مقاوم سازي اقتصاد کشور خواهد شد؛ دانست.

شايان ذکر است، صنعت مبلمان؛ صنعتي زود بازده و با سود آوري مناسب در سايه اقبال عمومي مردم و با توجه به نحوه و شرايط زندگي مدرن، توانسته است، هزاران شغل در قالب کارگاه هاي صنعتي کوچک و بزرگ در سراسر کشور ايجاد نمايد.

گفتني است: برگزاري نمايشگاه از موثرترين ابزارهاي معرفي کالا و خدمات در فضايي رقابتي بوده تا توليد کنندگان ضمن آشنايي با رقباء و اطلاع از سليقه مصرف کننده، خلاقيت، نوآوري و توانمندي هاي خود در توليد محصول بهتر را در معرض بازديد علاقمندان قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان