اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. خرداد 1395 - 12:31   |   کد مطلب: 18232
یک فوق تخصص خون و آنکولوژی در همدان اعلام کرد: استفاده زیاد از آفت‌کش‌ها برای محصولات کشاورزی آمار ابتلا به سرطان خون را در استان همدان افزایش داده است.

به گزارش صبح الوند، دکتر محمد عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه متاسفانه در مقوله آمارگیری ضعیف هستیم، اظهار کرد: در استان همدان شمار مبتلایان به سرطان خون بیش از دیگر سرطان‌هاست که احتمال می‌دهیم استفاده از آفت‌کش‌ها در کشاورزی عاملی برای این امر باشد.

وی با اشاره به اینکه ابتلا به این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، افزود: شایع‌ترین سن ابتلا به سرطان خون 30 تا 40 سالگی است.

دکتر عباسی با بیان اینکه پس از تشخیص بیماری نوبت به درمان آن می‌رسد که مهمترین بخش بیماری است، اظهار کرد: کلینیک امام خمینی(ره) همدان با 54 تخت به بیماران مبتلا به سرطان خدمت‌رسانی می‌کند.

این فوق تخصص خون و آنکولوژی تصریح کرد: یک پزشک متخصص، منشی و هفت پرستار در این مرکز به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند و خوشبختانه بیماران و همراهان آنها از ارائه خدمات رضایت دارند.

ماهیانه2100 بیمار در این مرکز پذیرش می‌شوند

وی با بیان اینکه ماهیانه 2100 بیمار در این مرکز پذیرش می‌شوند، یادآور شد: هزینه شیمی درمانی بیماران در این مرکز کاملا رایگان بوده و هزینه ویزیت نیز بسیار اندک است.

این عضو فعال کانون سلامت استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین مراجعه‌کنندگان به این کلینیک را سنین 40 تا 50 سال تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: سن ابتلا به سرطان در کشور و استان همدان پایین آمده است که هنوز علت مشخصی برای آن نیافته‌ایم.

راه‌اندازی پرتودرمانی و رادیوتراپی دولتی تا پایان امسال

وی از راه‌اندازی پرتودرمانی و رادیوتراپی دولتی در همدان خبر داد و گفت: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان تلاش می‌کند تا در پایان سال‌جاری شاهد راه‌اندازی پرتودرمانی دولتی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان