اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. خرداد 1395 - 7:07   |   کد مطلب: 18240
فرمانده انتظامي استان از انهدام یک باند 7 نفره قاچاق مواد مخدر در يک عمليات ضربتي و کشف 61 کيلو و 800 گرم ترياک خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سردار حاجي محمد مهديان نسب در تشريح اين خبر گفت: در پي خبری مبني بر اينکه اشخاصي قصد دارند مقداري مواد مخدر از نوع ترياک را در اوزان بالا از استان هاي جنوبي كشور با خودرو اتوبوس به مقصد استان همدان حمل کنند، این موضوع بصورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از چند اکيپ عملياتي اقدام به كنترل نامحسوس محورهاي مواصلاتي استان همدان کردند كه در نهايت خودروي مذكور در ورودي شهر همدان شناسايي و طی یک اقدام پلیسی متوقف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسي از خودرو مذکور در يک جاسازي حرفه اي مقدار 61 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع ترياک كشف و در اين رابطه 7 متهم دستگير و علاوه بر اتوبوس موصوف دو دستگاه خودرو سواري نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند، بیان داشت: توان اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر موجب شده تا با بکارگيري ظرفيت هاي برون استاني و درون استاني به عنوان يک راهبرد هدفمند ضربات سنگيني به قاچاقچيان مواد مخدر وارد شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان