اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. خرداد 1395 - 10:43   |   کد مطلب: 18244
معاون عمراني استانداري همدان گفت: توسعه صنعت توريسم و گردشگري در همدان نيازمند نگاهي نو و ايده هاي جديد است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، محمود رضا عراقي  در کارگروه ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري همدان افزود: گردشگران فقط براي بازديد اماکن ديدني وارد استان همدان نمي‌شوند، بلکه امروز بايد ايده هاي جديدي براي جذب گردشگران به کار برد.

وي با بيان اينکه شتاب توسعه صنعت توريسم در جهان بسيار بالاتر از شتاب اين علم در سطح دانشگاه ها است ادامه داد: بايد از همه ابزارها براي اطلاع‌رساني استفاده کرد.

عراقي با بيان اينکه امروزه بازار اطلاع‌رساني رقابتي شده است افزود: ايجاد تلويزيون اينترنتي گامي مهم در توسعه گردشگري استان همدان است اما محتواي اين برنامه بسيار مهم است.

وي تصريح کرد: بايد به دنبال ارائه محتواي خوب و کليپ‌هاي تصويري پرمحتوا و کوتاه از همدان بود تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گيرد.

معاون عمراني استانداري همدان افزود: در بحث جذب توريست بايد برنامه‌هاي هيجاني براي جوانان را در راستاي کارهاي خود قرار داد و بينديشيم که چه مواردي خاص استان يا غرب کشور است و آن‌ها را به معرض تماشا گذاشت.

نماينده صدا و سيماي مرکز همدان نيز گفت: طرح تلويزيون اينترنتي براي نخستين‌بار در استان همدان اجرا مي شود.

پوريا پوريافر افزود: نقش پررنگ رسانه‌هاي مجازي بر هيچ کس پوشيده نيست و به تازگي شبکه‌هاي مجازي همچون تلگرام و اينستاگرام مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وي تصريح کرد: با بهره‌گيري از تلويزيون اينترنتي قصد داريم از پتانسيل‌هاي موجود نهايت استفاده را داشته باشيم و جاذبه‌هاي گردشگري استان را بر همگان آشکار کنيم.

وي ادامه داد: با پخش ويدئو کليپ‌هاي تهيه شده در فضاي اينترنتي مي‌توانيم جاذبه‌هاي گردشگري، آداب و رسوم و ظرفيت‌هاي پذيرش توريست همدان را در سطح جهاني گسترش داد.

وي تاکيد کرد: تلويزيون اينترنتي در مقايسه با رسانه‌هاي ملي از آزادي عمل بيشتري برخوردار است و محدوديت‌هاي ساير رسانه‌ها را ندارد.

وي با بيان اينکه در ساخت کليپ‌هاي تبليغاتي و گردشگري به هر دو فضاي گردشگري داخلي و خارجي توجه مي‌کنيم، يادآور شد: مجوز تلويزيون اينترنتي را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صادر مي‌کند و حق انتشار با خود تلويزيون اينترنتي خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان