اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. خرداد 1395 - 9:56   |   کد مطلب: 18263
در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در همدان مطرح شد:
اعزام1300 نفر از همدان به مرقد امام (ره)/ سید علی خمینی سخنران ویژه مراسم ارتحال امام(ره) در همدان
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: امسال یک‎هزار و ۳۰۰ نفر از شهرستان همدان به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش صبح الوند، مجاهد بني عامريان در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره)  در سالن اجتماعات فرمانداری همدان با اشاره به خیزش امام خمینی (ره) برای احیا اسلام اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی برگ جدیدی را در تاریخ باز کرد و این تاریخ مدیون امامخمینی(ره) است.

 

وی اظهار کرد: 14 خرداد ماه هر سال برای ما همیشه یک بغض ماندگار است و خاطره از دست دادن امام خمینی (ره) را برای ما یادآور می شود.

 

معاون سياسي اجتماعي فرماندار همدان  اظهار کرد: امسال مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) از روز يازدهم خرداد آغاز مي‌شود و تا 15 خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته  2هزار نفر از همدان به مرقد امام خميني (ره) اعزام شدند اظهار کرد: امسال يک هزار و 300 نفر از شهرستان همدان به مرقد امام(ره) اعزام مي‌شوند.

 

وی در خصوص خدمات رسانی به عزاداران گفت: دو ايستگاه صلواتي در مسیر عزاداران 14 خرداد  در ورودي و خروجي شهر براي ارائه خدمات به عزاداران برپا خواهد شد که اطلاع‌رساني در اين زمينه بايد به صورت دقيق انجام شود.

 

وی تصریح کرد: 8 کمیته برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در همدان را مدیریت می کنند که از جمله انها میتوان به کميته‌هاي حمل‌ونقل، امنيتي، تغذيه، پشتيباني، فرهنگي و درمان  اشاره کرد.

 

در ادامه دبیر کمیته مراسم و تبلیغات بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  اظهار کرد:برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) نشاندهنده استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

محمد جواد بیات اظهار کرد:به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) نوه و یادگار امام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی به همدان خواهد آمد.

 

وی افزود: در روز ۱۱خردادماه بر سر مزار آیت الله آخوند ملاعلی معصومی همدانی و آیت الله تالهی و آیت الله محقق و دیگر علمای همدان و همچنین مزار سردار همدانی و قطعه شهدا حضور پیدا خواهد کرد و سپس با حضور در بیت آیت الله محمدی با وی دیدار خواهند کرد.

 

دبیر کمیته مراسم و تبلیغات بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  برنامه بعدی  را حضور در جمع طلبان و روحانیون در سالن اجتماعات استانداری همدان با حضور  آیت الله محمدی و آیت الله موسوی اصفهانی نمایندگان مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

 

بیات  در پایان به دیدار مردمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی با مردم همدان اشاره کرد و گفت: این دیدار ساعت ۱۸ در مسجد مهدیه صورت خواهد گرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان