اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. خرداد 1395 - 21:27   |   کد مطلب: 18300
نمایندگان مجلس نهم در گفتگو هایی از تلخ و شیرین های مجلس در دوران نمایندگی خود سخن گفتند.

به گزارش صبح الوند به نقل از تهران نیوز؛ با پایان یافتن کار نمایندگان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگوهایی با نمایندگان ملت بهترین و بدترین (تلخ و شیرین) رویدادهای مجلس نهم را از زبان نمایندگان جویا شدیم که در ادامه می خوانید.

* فاطمه رهبر، عضو فراکسیون زنان و خانواده و نماینده مردم تهران در مجلس نهم: بهترین اتفاق را دیدار با رهبری و بدترین اتفاق را یکشنبه سیاه توصیف کرد.

*بیژن نوباوه وطن، عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی نماینده و مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛ معتقد است که همه روزهای مجلس بهترین بودند و اتفاق بد نداشتیم.

*حسین طلا، نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بهترین اتفاق را تصویب برجام و معتقد است که اتفاق بدی در مجلس در سال های اخیر رخ نداده است.

* علیرضا محجوب؛ رییس فراکسیون کار و کارگری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بهترین اتفاق را تصویب برجام و بدترین را یکشنبه سیاه عنوان کرد.

* حسین نجابت، عضو کمیسیون  انرژی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بهترین اتفاق مجلس را تصویب اساسنامه شرکت نفت عنوان کرد و  بدترین اتفاق مجلس نهم را یکشنبه ای بود که آن همه حاشیه در مجلس انجام شد، دانست.

*ابراهیم نکو، دبیر اول کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی بهترین رخداد مجلس نهم را تصویب برجام توصیف کرده و بدترین را بی‌حرمتی برخی از نمایندگان به مسئولان دیپلماسی معطوف کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان