اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. خرداد 1395 - 9:55   |   کد مطلب: 18306
برنامه‌های قرآنی ماه رمضان توسط ۲۱۸ تشکل قرآنی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، غلامرضا فرهادی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان همدان، با تبیین اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان در رشد و تعالی انسان‌ها اظهار داشت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم از ساعت 17 با تفسیر قرآن توسط اساتید آغاز شده و با قرائت قرآن در ساعت 18 ادامه می‌یابد.

وی افزود: با توجه به احتمال حضور والدین به همراه کودکان و نوجوانان، مهدهای کودک جهت اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه کودکان و برنامه فرهنگی وقرائت قرآن برای نوجوانان در سالن‌های مجاور در نظر گرفته شده است.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اهدای جوایز به 5 تن از شرکت‌کنندگان در مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاخص قرآنی در سطح شهرستان‌ها توسط 218 تشکل قرآنی و 48 موسسه فعال در این حوزه پیگیری و برگزار می‌شود.

نماینده شهرداری همدان نیز از آمادگی شهرداری و 11مرکز فرهنگی این مجموعه خبر داد و گفت: شهرداری همدان علاوه بر اجرای برنامه‌های قرآنی در این مراکز از تشکل‌ها و موسسات فعال در برنامه‌ها و اعیاد مذهبی گذشته، برای اجرای برنامه در ماه رمضان حمایت می‌کند.

ترکمان درباره اجرای نماز عید فطر گفت: علاوه بر فضاسازی‌های محیطی مناسب با ماه مبارک رمضان در سطح شهر این نهاد همانند سالهای گذشته در اجرا و برگزاری نماز عید سعید فطر مشارکت‌های لازم را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان